Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wie vind dat de Moslim-mafia veel te ver gaat met ons de les te spellen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88269)

duveltje382 23 april 2007 14:01

Wie vind dat de Moslim-mafia veel te ver gaat met ons de les te spellen

Gewoon ,kan het dat extreme Moslims ons hier de les komen spellen
Wat kunnen wij hiertegen ondernemen,waar kan men best zijn protest doen gelden op 10 Juni?
Gewoon de vraag aan jullie hé :?

maddox 23 april 2007 16:15

Gisteren een wandelingkje gemaakt door het rustige Vilvoorde.

Wat me opviel is dat zowat elke pitatent of soortgelijk estabelisment een setje "portiers" had die iedereen wegkeken.
En neen, het waren geen hoogblonde blauwogige VB vandelzwaaiende bodybuilders.

Bij ons had deze "bewaking" het effect dat we die zaken meden. We zijn uiteindelijk in een gewoon frituurtje een frietje met stoofvlees gaan eten.

duveltje382 23 april 2007 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 2623334)

Wat me opviel is dat zowat elke pitatent of soortgelijk estabelisment een setje "portiers" had die iedereen wegkeken.

Bij ons had deze "bewaking" het effect dat we die zaken meden. We zijn uiteindelijk in een gewoon frituurtje een frietje met stoofvlees gaan eten.

Ik snap totaal niet wat dit met deze draad te maken heeft,ik had het over een Maffia,die U tijdens Uw wandeling zeker niet te zien krijgt .....

Bhairav 23 april 2007 18:24

Welke maffia wilde dan?
De Vlaamse? :lol:

Herr Oberst 23 april 2007 18:26

@C2C: beweerde u elders niet dat moslims samen met die andere religieuze gekken, de Christenen, 'omgeschoold' en 'genezen' moeten worden?

maddox 23 april 2007 19:05

Het heeft er degelijk wel iets mee te maken, met deze draad. wat denk je dat die jongeren er aan het doen waren? De eer van hun 9 jarig nichtje beschermen tegen profeten?

Neen, voor zover het "gerucht" gaat is het een variatie op beschermingsgeld.
geef ons poen en we gaan weg... Eneuh, geen alcohol op het menu he.

DearMrT 24 april 2007 10:55

Wie vindt ook dat er meer galm in duveltje zijn hersenpan is dan in de Hagia Sofia?

Laya 24 april 2007 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 2623732)
Het heeft er degelijk wel iets mee te maken, met deze draad. wat denk je dat die jongeren er aan het doen waren? De eer van hun 9 jarig nichtje beschermen tegen profeten?

Neen, voor zover het "gerucht" gaat is het een variatie op beschermingsgeld.
geef ons poen en we gaan weg... Eneuh, geen alcohol op het menu he.

Of mss was het gewoon kalm en ging de uitbater een luchtje scheppen in de deuropening :roll:
Dat er geen alcohol op het menu staat in een zaak van een moslim vind ik niet meer dan normaal.

vlijmscherp 24 april 2007 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2624739)
Of mss was het gewoon kalm en ging de uitbater een luchtje scheppen in de deuropening :roll:
Dat er geen alcohol op het menu staat in een zaak van een moslim vind ik niet meer dan normaal.

dat hij geen alcohol serveert, is zijn zaak, dat hij dat doet onder druk van anderen en daardoor zijn zakencijfers doet dalen, dat is iets anders hé.

over die gasten die buiten staan, volgens mij staan die daar om mensen te lokken, dat doen ze toch in Brussel (waar je de beste pitta's kunt eten!).

trouwens, nu ook niet overdrijven, eerst zien hoeveel er effectief zijn bedreigd.

StevenNr1 24 april 2007 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 2623334)

hier in Antwerpen wordt ik altijd vriendelijk bediend en heb ik voor weinig geld goed gegeten, leuk e

Praetorian 24 april 2007 13:06

Ik ben het beu dat VB'ers mensen de les spellen. Hopelijk kan tegen dit maatschappelijk probleem opgetreden worden.

SirGalahad_ 24 april 2007 13:17

Citaat:

Ik ben het beu dat VB'ers mensen de les spellen. Hopelijk kan tegen dit maatschappelijk probleem opgetreden worden.
Verhuist dan maar naar Noord Korea of Cuba... Daar wonen jouw vriendjes wel en heb je geen last van Nazi VB'ers...

Praetorian 24 april 2007 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 2624786)
Verhuist dan maar naar Noord Korea of Cuba... Daar wonen jouw vriendjes wel en heb je geen last van Nazi VB'ers...

Ga jij eens weg uit mijn land. Mijn land zeg ik u. : >

duveltje382 24 april 2007 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2624751)
hier in Antwerpen wordt ik altijd vriendelijk bediend en heb ik voor weinig geld goed gegeten, leuk e

Heel juist van U Steven,het zijn idd supper vriendelijke mensen,en hun eten is heel lekker vooor weinig geld,ik heb enkel iets tegen de Moslimmaffia die deze lieve mensen onder druk zetten.....

StevenNr1 24 april 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2624794)
de Moslimmaffia

ken ik niet

duveltje382 24 april 2007 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2624822)
ken ik niet

Wees daar maar heel blij voor,zelfs het stadsbestuur ontkent het bestaan van deze Maffia niet,dus .......

StevenNr1 24 april 2007 13:45

en waar vind ik info

duveltje382 24 april 2007 13:46

Speciaal voor Steven
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=2&id=5063

StevenNr1 24 april 2007 13:51

Aah, mja, ik dacht dat de maffia normaal mensen afperste voor geld, lijkt me hier niet het geval, wat niet wegneemt dat moest dit waar zijn, er wel een probleem is als niemand klacht wil indienen.

duveltje382 24 april 2007 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2624844)
Aah, mja, ik dacht dat de maffia normaal mensen afperste voor geld, lijkt me hier niet het geval, wat niet wegneemt dat moest dit waar zijn, er wel een probleem is als niemand klacht wil indienen.

Roos brilletje af zetten AUB.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be