Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   blauwe systeemzender zwijgt CAP dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88290)

driewerf 23 april 2007 22:24

blauwe systeemzender zwijgt CAP dood

Vanmiddag het radio-nieuws van 13uur. Kort verslag van de persconferentie vna de CAP waarop de deelnam van Tiny Mast wordt bekendgemaakt. SLaagt de blauwe systeemzender er toch in om geen enkele keer de naam CAP te vermelden, maar wel twee maal die van de PVDA!
De VRT heeft duidelijk richtlijnen gekregen om de CAP dood te zwijgen!

Dogbert 24 april 2007 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2624147)
Vanmiddag het radio-nieuws van 13uur. Kort verslag van de persconferentie vna de CAP waarop de deelnam van Tiny Mast wordt bekendgemaakt. SLaagt de blauwe systeemzender er toch in om geen enkele keer de naam CAP te vermelden, maar wel twee maal die van de PVDA!

Allé wie heeft nu het grootste belang dat het CAP wordt doodgezwegen?

'K geef u een hint ... de naam is hetzelfde als een Waals watermerk :-D

En nee het is niet SP.a blauw ;-)

Supervlaming 24 april 2007 00:56

Lijkt mij een kwestie van een Open Brief plaatsen in bijv. De Morgen.

Internaut 24 april 2007 01:07

Ze kunnen niet voor ieder beginnend mini partijtje uitzendtijd geven :-P
In de toekomst een kartel tussen pvda en cap ?

Herr Flick 24 april 2007 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supervlaming (Bericht 2624268)
Lijkt mij een kwestie van een Open Brief plaatsen in bijv. De Morgen.

In de morgen ?

Ik denk dat Driewerf meer kans maakt op die open brief in 't palieterke...

Ah en als ge zelf naar hun "weelderige kantoren" gaat, kan 't nog goe zijn dat ze u nen Duvel voorzetten. ;-)

Pluche 24 april 2007 07:26

Nu serieus ik vind ook dat de gevestigde media erg weinig over de CAP willen/durven/mogen zeggen.

Raven 24 april 2007 08:11

Als ze elke organisatie met 3 man en een paardenkop moeten gaan vermelden :roll: .

Metternich 24 april 2007 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2624333)
Nu serieus ik vind ook dat de gevestigde media erg weinig over de CAP willen/durven/mogen zeggen.

CAP heeft zich nog niet bewezen, ik zou niet weten waarom ze uitgebreid aan bod zouden moeten komen.

solidarnosc 24 april 2007 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2624586)
CAP heeft zich nog niet bewezen, ik zou niet weten waarom ze uitgebreid aan bod zouden moeten komen.

We vragen ook niet om uitgebreid aan bod te komen. ;-)

Herr Flick 24 april 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2624745)

Als jullie een raid uitvoeren op kleine brogel, gebruikte al al uw zendtijd op voor gans het jaar hé, ;-)

lombas 24 april 2007 13:25

Bel eens met Hans hier. Naar het schijnt heeft die ervaring met dat soort zaken.

An Arkos 24 april 2007 17:01

Inderdaad, CAP krijgt weinig aandacht van de media, maar om dan direct van een complot te spreken? ("De VRT heeft duidelijk richtlijnen gekregen om de CAP dood te zwijgen!")
Van links verwacht ik toch net een iets hoger niveau

Metternich 24 april 2007 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2624745)

Excuseer, ik bedoelde eigenlijk "überhaupt aan bod zouden moeten komen". Als ik morgen een mini-overkoepeling van mini-partijtjes organiseer, moet ik dan ook in het nieuws komen?

solidarnosc 24 april 2007 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2625323)
Excuseer, ik bedoelde eigenlijk "überhaupt aan bod zouden moeten komen". Als ik morgen een mini-overkoepeling van mini-partijtjes organiseer, moet ik dan ook in het nieuws komen?

Kom, kom. Laat ons eerlijk wezen. Als vijf mensen van Animo op de meir in Antwerpen wat folders uitdelen dan is dat een item in het journaal en staat het de volgende dag in De Morgen. Als 650 mensen samenkomen om te kakken op de SP.a dan is er geen journalist van VRT of De Morgen te bespeuren. We vragen niet dat ze moeite doen voor ons maar het minste wat ze kunnen doen is zeggen dat we bestaan en dat is er zelfs vaak teveel aan. In landen als Nederland en Frankrijk is het zelfs wettelijk geregeld dat alle partijen die deelnemen aan de verkiezingen toegang moeten krijgen tot de media. In ons land is men afhankelijk van de willekeur van politiek gekleurde journalisten of is dat geen waar misschien. ;-)

Chipie 24 april 2007 20:25

En de CAP maar cappen op de VRT... :-P

Ik maak dan tenminste nog wat reclame voor de liefhebbers van sikkel en hamer...

Bob 24 april 2007 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dogbert (Bericht 2624240)
En nee het is niet SP.a blauw ;-)

En het is ook geen blauwe systeemzender, doch een rood/blauwe regeringszender. Berlusconi was er niets tegen.

Eddy B 24 april 2007 21:11

CAP, hoewel niet mijn keuze, verdient het om zendtijd te krijgen op tv. Vooral als het nieuws item eigenlijk over hén gaat... Het is NIET objectief van de nieuwsdienst om de CAP niet te vermelden. Ze zouden eigenlijk zelfs moeten toelichten , beter nog : laten toelichten, waar CAP voor staat.

Hoe kan een kleine partij ooit kiezers krijgen als ze niet aan bod komen?

Trouwens: GEEN enkele partij is NU groot, want ze wachten nog allemaal op hun eerste stem... Dus waarom zou de CAP minder zijn dan anderen? Of andere kleine partijen?

Al beginnen ze in elk dorp met een partij voor de nationale verkiezingen, als ze nationaal opkomen , dienen ze door de staatszender behandeld te worden als elke andere partij. GELIJKWAARDIG!

Maar nee, de gevestigde zakkenvullende anti-democraten zorgen goed voor zichzelf... postjes pakken, postjes houden... en opgestaan is plaats vergaan... :)

En NIET zoals ze het op de VRT met het VB doen: iedereen aan het woord laten en dan het VB maar hen dan ook steeds onderbreken... Ach...

Ach, ik word er soms ECHT onwel van... Daarom: een partij waar iedereen zijn zeg kan doen zoals hij denkt, ZONDER particratie, maar met eerlijke politiek. Follow me naar "Vrij-Vlaanderen" (website in de maak)

Jaani_Dushman 25 april 2007 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2624147)

Mochten ze CAP niet doodzwijgen, zou het nu eenmaal geen systeemzender zijn, hé? ;-)

Dat VRT, DeMorgen en ander liberale media er alles aan zullen doen om CAP dood te zwijgen, is evident. Zij verdedigen nu eenmaal de belangen van hun klasse. Je kan toch niet verwachten dat je gelijk behandeld zou worden als de systeempartijen?

Sneta 25 april 2007 22:41

Kijk eens aan

Extreem-links en de BUB voeren dezelfde strijd (waarschijnlijk omdat ze eveveel potentieel hebben)

Jaani_Dushman 25 april 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneta (Bericht 2627439)
Kijk eens aan

Extreem-links en de BUB voeren dezelfde strijd (waarschijnlijk omdat ze eveveel potentieel hebben)

:roll:

Sleur er van de eerste keer ook maar het Vlaams Blok bij... Die zijn bijna even grote calimero's als de BUB.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be