![]() |
Nachtwerk
Dag allemaal,
het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan ;-) . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal. Goeienacht, Meyrem |
Ik ben full time nachtwerker. 5 dagen op 7, en dat voor de volle 8 uur voor alle 5 dagen; ik werk dus de Europees aangemoedigde 40 uren week. Dat stopt me ook niet hoor. Mijn verbouwingen hebben ook een plekje in mijn hart, en het milieu(en dus mijn portefeuille)
Maar op zijn minst krijgt U mijn sympathie. Uw recht voor de raap, vriendelijke reactie is al een enorme tegenstelling tot uw collega politici. Het is geen antwoord op de vragen die we hadden, maar op zijn minst een echte reden waarom u daar nog niet op antwoordde. |
Beste meryem,
Geen probleem; alle pogingen tot interactie worden doorgaans op gejuich onthaald. |
Zoals ik al melde. Een verfrissende wind door de politieke uitwasemingen hier.
Interactie is beter dan dogmatisch nabauwen van stellingen. |
Hallo Meryem,
Ik heb ook niet veel tijd overdag. Doei (een harde supporter) |
Citaat:
met vriendelijke groeten Fredo |
Fredo schreef :
Citaat:
We zullen het wel niet altijd eens zijn maar ... veel succes met je replieken ... Beste Groeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Meyrem for president ! |
Citaat:
D�*�*r zou ik wel voor willen gaan, maar ik zal dit keer helaas niet op haar kunnen stemmen. :-( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be