![]() |
Zelfs tijdens kerkdiensten schoppen moslims rel in Antwerpen.
Gazet van Antwerpen meldt (23.04.07) dat allochtone jongeren er zelfs niet meer voor terugdeinzen om kerkdiensten te verstoren. ‘Jongeren’ gaan dan tijdens de communie ostentatief met een koran staan zwaaien voor de priester… “Veel verschil met intimidatie vanuit de misdaadwereld merken we niet”, schrijft Kurt Tuelinckx verontwaardigd. “Of het nu om maffiapraktijken gaat of om ‘religieuze’ intimidaties, een dergelijke druk valt eenvoudig niet te tolereren. Hier moet de overheid paal en perk aan stellen.” Want, aldus de journalist: “het draait hier over de essentie van het samenleven in Antwerpen”. Zo is dat. Het is alleen maar de vraag of het al niet te laat is.
Bravo, knuffelaars!! - Brigitte Grouwels (CD&V) wees er vorig jaar nog verontwaardigd op dat in Brusselse wijken niet alleen moslima’s maar ook autochtone vrouwen (!) geïntimideerd worden en verplicht om met een hoofddoek de straat op te gaan. Zoniet worden ze uitgescholden, bespuwd of aangerand. - Een heel jaar lang verkracht worden door een groep moslims alleen maar omdat het meisje geen moslim was - Toen radicale islamieten het concert van een Marokkaanse muziekgroep verstoorden in Borgerhout omdat muziek ‘Westers’, ‘zondig’ en dus ‘verboden’ zou zijn. De politiek reageerde geschrokken - Deze week werd norgmaals alarm geslagen, toen uitlekte dat allochtone winkel-, restaurant- en snackbaruitbaters in Antwerpen steeds vaker bier of wijn uit de rekken of van de menukaart halen nadat ze daartoe onder druk zijn gezet door moslimfundamentalisten. - Homo's die in brand gestoken worden omdat ze homo zijn. - Zwembaden die onveilig gemaakt worden door "jongeren". :roll: We zijn echt goed bezig, en dan maar kakken op het Vlaams Belang, maar de echte racisten laten ze begaan, die worden nog beschermt door de GEDAPO ook. Of heeft het Centrum Voor Gedachten Controle in één van deze zaken stelling genomen tegen de moslims? |
Echt gebeurd?8O Verstoren van een kerkdienst? Maar aan de andere kant is kerk-bashen zowel populair bij autochtonen als vreemden. Toch hadden die korans moeten afgepakt worden en symbolisch verbrand worden door de paaskaars.
|
Kerk bashen is misschien populair, maar een minimum aan respect zou toch vereist moeten zijn.
Je zou eens moeten proberen om een moskee binnen te dringen en er met een bijbel gaan zwaaien. |
Citaat:
Ik moet er geen prentje bij maken zeker? |
Onlangs las ik overigens in El Mundo dat moslimgroeperingen Al Andalus "opeisen".
Jawadde. |
Link?
|
Die zal ik even gaan zoeken, schat.
|
Trovado.
Er waren nog artikels van hoor. Ook in ABC, El Pa�*s, La Vanguardia &c. Was iets met een moskee dacht ik. In december, in Valencia, was er ook een hele discussie gaande in de kranten. |
Citaat:
Truder? |
Citaat:
:x (:>) |
Doet een mens al eens de moeite om dat helemaal op te zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ondertussen is het ook weer prijs in de zwembaden ....
Citaat:
|
Verijking noemt dat, leuk hé :cry:
|
En dan zeggen ze dat ze openstaan voor andere Culturen:-)
Wat zal het morgen zijn? |
Citaat:
Zou jij dat zomaar geloven? Ik niet. Dus geef me een link, ééntje maar, als je de waarheid vertelt. |
Citaat:
Koop de GVA van de 23'ste, meer kan ik je niet zeggen. Stuur een mailtje naar Kurt Tuerlinckx van het Antwerps pershuis om van je kloten te maken omdat het niet op de site is verschenen. Het is journalist Kurt Tuerlinckx die de commentaar in de krant (GVA) daarover geschreven heeft. |
Citaat:
|
En de rellen die er zouden zijn niet vergeten, Erlich.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be