![]() |
NVA, nationalistisch of niet?
Uit een voorgaande discussie blijkt dat heel wat niveanen beschaamd zijn om nationalist genoemd te worden. Daarom deze poll. Wie is lid/symphatisant van de nva en noemt zich Vlaams nationalist en wie niet.
|
Jij volhardt echt wel in de boosheid, he?
|
vrij domme poll.....
De n-va maakt zichzelf onmogelijk door hun kartel met de royalistsiche tsjeven en hun gebroken beloftes. Ze gingen ei zo na kartel aan met de fransklijone vld. De mensen kunnen zelf wel uitmaken wie er al dan niet nationalist is en de vlaamse belangen verdedigt. Men moet overigens niet perseé een nationalist zijn omdat te doen. Als men in het parlement op het juiste knopje duwt dan maakt het mij niet uit wie er de vlaamse onafhnakelijkheid uitroept. Trouwens fons de spons borginon voelt zich allicht ook vlaams-nationalist ... |
Citaat:
Heb jij echt geen belangrijker en nuttiger zaken op je agenda? |
Laat de mensen zelf concluderen, jan, veel productiever (:()
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de basismilitanten in de N-VA zijn er nog genoeg nationalisten, al vrees ik dat B. De Wever en Bourgeois graag hun Vlaams idealisme in de frigo steken voor een ministerpostje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Optie 3 en 4 lijken mij ook wel lichtelijk provocatief. Natuurlijk verdient n-va kritiek, ze is een machtspartij, stevig door de tsjeven ingeklemd en door de onbetrouwbaarheid en nu ook ongeloofwaardigheid van haar leiding straks bij een volgende staatsmisvorming mss in staat tot calamiteiten a la VU. Beter je pijlen daarop richten. |
Citaat:
Hoog tijd dat we stoppen met al die nutteloze oefeningen. |
Ik mis de optie: "ik heb niks met de nva maar wil zonder een extra keer te klikken de uitslag kunnen zien en niet in de verleiding komen om alsnog te stemmen", maar dat terzijde.
|
Citaat:
|
oei, ik mocht in feite hier niet stemmen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be