![]() |
Foto's van koningspaar verdwijnen uit de raadzaal van het Lennikse gemeentehuis
1 Bijlage(n)
10 van de 19 gemeenteraadsleden beslissen in het weg halen van de foto's, wat vind jij er van?
Citaat:
|
Ik steun dat, maar niet per sé omwille van een foto van monarchen.
Foto's van een uitvoerende macht horen niet thuis in een wetgevend assemblée. Noch van Albert, noch van president X. Hoe zou de wereld reageren als plots morgen het Congres in Amerika een foto van president Bush ophangt? |
Citaat:
|
Citaat:
De Koning benoemt en ontslaat zijn ministers. (Artikel 96 van de Grondwet) |
Parasieten van het volk kunnen wij best missen en dus hoeft hun foto ook niet uit te hangen.
|
tradities gaan verloren...
|
Citaat:
|
Boeit mij niet echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeit me niet maar moest ik zetelen zou ik niet tegenstemmen, misschien onthouden omdat het van het VB is en totaal niets bijdraagt aan het welzijn van de inwoners van de gemeente
|
Citaat:
Ten andere ik snap niet waarom je een vraag stelt waar je het antwoord al op gekregen hebt. |
Citaat:
|
Dat Koningshuis is een hopeloos verouderd instituut, ontstaan uit 19de-eeuws hoera-patriottisme, verkocht aan een prinsje dat er geld in zag, en heden ten dage bestaand uit de duurste allochtone ocmw-trekkers van de wereld.
Dat een Vlaamse gemeente de portretten liet verwijderen is haar goed recht. We zijn geen ademloze verering verschuldigd van parasieten die nog niet eens de taal van de meerderheid van de in principe door hun geregeerde bevolking wensen te spreken, laat staan alle drie officiële landstalen beheersen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk volgen de andere gemeenten van Halle Vilvoorde!
Ik denk bijvoorbeeld dat dit in Gooik ook zeker mogelijk is. |
Citaat:
Mag dit eigenlijk in Wallonië?:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be