![]() |
Waarom is het forum zo traag geworden?
De server van het forum is ontzettend traag geworden.
Klopt het dat ook hier de veiligheidsdienst aftapt ,waardoor dit probleem veroorzaakt wordt?:roll: |
Nee hoogstwaarschijnlijk moet hun database nekeer opgekuist worden, of staat er weer veel te veel rommel op,
natuurlijk dat onze vrienden van de staatssiecherheit meelezen hé, |
Citaat:
|
Tja, weer eens een dubbele post. Miserie.
|
Het staat in ieder geval vast dat het soms irriterend traag is, genoeg reden om weg te klikken tot de volgende dag.
|
sedert gisteren ook last van.
|
Heb het gisteren ook opgegeven.
Blijkbaar vandaag opnieuw ONTZETTEND traag? |
Als het eens moeilijk gaat, kom ik hier wat lezen en dan is mijn dag weer goed.
:rofl: |
t is sinds Flahaut separatisten en republikeinen zoekt ...
|
't Is weer zover. :hondogen:
Ik stap het af voor vandaag. |
Blijkbaar opgelost.
|
Citaat:
|
Een trage site of internetconnectie kan nogal irritant zijn. Waar is de tijd dat er een zee van geduld was onder de mensen. :-)
|
Citaat:
Vandaar dat ik het grootste deel van de dag op een terras heb gezeten en genoten van de zon, water en cola ( moest wel telefonisch bereikbaar en aanspreekbaar zijn ) en van de aanwezigheid van een heel goede Amerikaanse vriend die hier op bezoek is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja :-P |
Citaat:
Kent ge de vereniging "De vrienden van Vladimir Jirinovski", waarvan de Vlaamse afdeling gevestigd is in Antwerpen?Ik zal hen over u spreken, ze kunnen mischien iets voor u doen8-) Vladimir is een overtuigd anti-communist... |
Citaat:
Noem het de FSB of de KGB, een zeer efficiënte organisatie die streeft naar de verdediging van een Staat die het Algemeen Belang dient, is toch wondermooi? De KGB blijft de machtigste geheime dienst, na het priester-netwerk van het Vaticaan, perhaps. Maar voor dat laatste ben ik niet gedisciplineerd genoeg; rokken dragen en zweren nooit sex te hebben is niet voor iedereen weggelegd. |
het CKR moet ook iest te doen hebben... in veeeeeeel andere zaken komen ze niet tussen, Beveren, Lokeren, St-Niklaas, Huizingen... daar mogen meisjes gepest en bedreigd worden door jongeren !
Gelukkig worden er gepaste maatregelen genomen ! Eindelijk ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be