Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waarom is het forum zo traag geworden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88415)

I amsterdam 26 april 2007 07:30

Waarom is het forum zo traag geworden?

De server van het forum is ontzettend traag geworden.
Klopt het dat ook hier de veiligheidsdienst aftapt ,waardoor dit probleem
veroorzaakt wordt?:roll:

Herr Flick 26 april 2007 07:44

Nee hoogstwaarschijnlijk moet hun database nekeer opgekuist worden, of staat er weer veel te veel rommel op,

natuurlijk dat onze vrienden van de staatssiecherheit meelezen hé,

stab 26 april 2007 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 2627622)

Ik weet niet of het ene door het andere wordt veroorzaakt, maar dat de Staatsveiligheid hier soms een oogje komt werpen, lijkt mij zeer aannemelijk. In België is veel mogelijk, wat in NL niet denkbaar is.

stab 26 april 2007 07:46

Tja, weer eens een dubbele post. Miserie.

Antoon 26 april 2007 07:48

Het staat in ieder geval vast dat het soms irriterend traag is, genoeg reden om weg te klikken tot de volgende dag.

the_dude 26 april 2007 08:45

sedert gisteren ook last van.

omaplop 26 april 2007 08:49

Heb het gisteren ook opgegeven.

Blijkbaar vandaag opnieuw ONTZETTEND traag?

Enter 26 april 2007 09:07

Als het eens moeilijk gaat, kom ik hier wat lezen en dan is mijn dag weer goed.

:rofl:

Anna List 26 april 2007 09:27

t is sinds Flahaut separatisten en republikeinen zoekt ...

Antoon 26 april 2007 09:44

't Is weer zover. :hondogen:

Ik stap het af voor vandaag.

omaplop 26 april 2007 14:06

Blijkbaar opgelost.

Chipie 26 april 2007 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2627769)
't Is weer zover. :hondogen:

Ik stap het af voor vandaag.

Uw baas zal blij zijn.. :-P

Figy 26 april 2007 14:14

Een trage site of internetconnectie kan nogal irritant zijn. Waar is de tijd dat er een zee van geduld was onder de mensen. :-)

Antoon 26 april 2007 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2628221)
Uw baas zal blij zijn.. :-P

Ik ben mijn eigen baas. ;-)

Vandaar dat ik het grootste deel van de dag op een terras heb gezeten en genoten van de zon, water en cola ( moest wel telefonisch bereikbaar en aanspreekbaar zijn ) en van de aanwezigheid van een heel goede Amerikaanse vriend die hier op bezoek is.

C2C 26 april 2007 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 2627622)

Bij mij laden de paginas razendsnel. Ben ik nu een agent van de Staatsveiligheid ofzo? :lol: Ik heb altijd van een baan bij de KGB gedroomd, dat moet ik wel toegeven.

Antoon 26 april 2007 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2628336)
Ik heb altijd van een baan bij de KGB gedroomd, dat moet ik wel toegeven.

Dat was een toffe job. Ongestraft mensen ontvoeren, vrouwen verkrachten, anderen folteren en vermoorden. En tegelijk een rijkdom bij elkaar stelen onder het mom dat het voor het Volk en het Kommunisme gebeurt. :thumbsup:

duveltje382 26 april 2007 15:02

Citaat:

Bij mij laden de paginas razendsnel. Ben ik nu een agent van de Staatsveiligheid ofzo? :lol: Ik heb altijd van een baan bij de KGB gedroomd, dat moet ik wel toegeven.

Betrapt,eerlijk dat je het zelf durft toe geven,iets waar we onze posten dienen op af te stellen;-)(IEDEREEN HAD NAMELIJK DIE VERTRAGINGEN,ZELFS DE BEHEEDERS)
Tja :-P

carlgustaaf 26 april 2007 23:16

Citaat:

ge zijt wat te laat geboren gij...Moet frustrerend zijn hé?:lol:
Kent ge de vereniging "De vrienden van Vladimir Jirinovski", waarvan de Vlaamse afdeling gevestigd is in Antwerpen?Ik zal hen over u spreken, ze kunnen mischien iets voor u doen8-) Vladimir is een overtuigd anti-communist...

C2C 27 april 2007 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2629208)
ge zijt wat te laat geboren gij...Moet frustrerend zijn hé?:lol:
Kent ge de vereniging "De vrienden van Vladimir Jirinovski", waarvan de Vlaamse afdeling gevestigd is in Antwerpen?Ik zal hen over u spreken, ze kunnen mischien iets voor u doen8-) Vladimir is een overtuigd anti-communist...

Maar allez gij! De KGB is nog nooit zo sterk en actief geweest als heden ten dage. Al ooit van Putin en Polonium 210 gehoord?

Noem het de FSB of de KGB, een zeer efficiënte organisatie die streeft naar de verdediging van een Staat die het Algemeen Belang dient, is toch wondermooi?

De KGB blijft de machtigste geheime dienst, na het priester-netwerk van het Vaticaan, perhaps. Maar voor dat laatste ben ik niet gedisciplineerd genoeg; rokken dragen en zweren nooit sex te hebben is niet voor iedereen weggelegd.

ancapa 27 april 2007 06:51

het CKR moet ook iest te doen hebben... in veeeeeeel andere zaken komen ze niet tussen, Beveren, Lokeren, St-Niklaas, Huizingen... daar mogen meisjes gepest en bedreigd worden door jongeren !

Gelukkig worden er gepaste maatregelen genomen ! Eindelijk !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be