![]() |
Cap onderneemt dan toch iets tegen de armoede
Wat waar is is waar,ik vind het ernorm tof van CAP dat zij nu iets willen ondernemen tegen Citibank schandalige verkoopspraktijken
Graag hab ik hier een wat meer uitleg over gekregen van mensen van CAP Nen dikke bravo in ieder geval(Raf,en Tine Mast (cap) ) Bron/mailtje duveltje |
Citaat:
Laat U aub niet misleiden door wat schijngevechten... |
Citaat:
|
De zet die door Tiny Mast werd gedaan is zeker niet slecht. Nu komt het erop aan om niet alleen de Citibank te viseren, maar het hele banksysteem en de uitbuiting in het algemeen.
Daar wordt momenteel aan gewerkt, geïnteresseerden kunnen altijd info vragen. Er zal overigens op 25 mei een avond doorgaan met Tiny Mast en een aantal Limburgse CAP-kandidaten in Lanaken... Het is mogelijk dat ik er zelf ook ga spreken als ik niet verhinderd ben. |
Citaat:
Zo ziet U maar... Bokkerijder ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Duveltje, open VLD? |
Citaat:
Nee,Cap is een zeer goede keuze voor mensen die niet VB kunnen stemmen |
Het CAP zijn idealistische idioten.
Heel schattig, maar ze zouden beter eens een cursusje economie open slaan, voor ze België helemaal naar de verdoemenis helpen. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk. Enzo. |
Citaat:
Zegt er iemand dat? Maar een boekje kan je toch al eens verder helpen om te snappen hoe of wat. En het CAP is gek als ze denken dat hun voorstellen realistisch zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be