![]() |
Evaluatie Guy D'Haeseleer
De forumsessie ging duren van 16 tot 22 april en al sinds de 21'ste hebben we hem niet meer gezien. Ik denk dat we kunnen evalueren?
Ziehier de sessie zelf http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=160 |
Ik denk niet dat we kunnen evalueren. Ik heb weinig tot geen goede antwoorden gezien van de heer D'Haeseleer. Meestal waren het summiere antwoorden en verduidelijkte het niets over de persoon D'Haeseleer of zijn standpunten. Het enige uitgebreide antwoord dat ik heb gelezen was zelfs een copy-paste vanuit het programma of iets dergelijks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lege en niets ter zake doende antwoorden. Amper komen opdagen.
= 0 |
Dat er inhoudelijk niet veel uit de bus ging komen stond al op voorhand vast. Voor hem spreekt dat hij toch een paar keer is komen opdagen, en in een paar threads de moeite heeft genomen om meer dan één keer te reageren. Toen hij zonder argumenten zat is hij via het achterpoortje naar buiten geslidderd.
|
Eén puntje omdat hij uiteindelijk toch nog afgekomen is. Maar aan zijn antwoorden van drie woorden, heb je niks.
1/10. |
Een dikke vette nul voor een dikke vette partijslaaf.
|
Zeker een intelligent iemand die geen ontwijkende standaard-antwoorden geeft, hij had jammerlijk genoeg heel weinig tijd uitgerekend deze week. Vergeet niet dat het een parlementslid is. Jammer, want zo blijft deze forumsessie een beetje een gemiste kans.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 voor de moeite...
|
Het is makkelijk schelden op iemand die iets wil ondernemen natuurlijk.
Ik zie hier bijzonder weinig kritische stemmen tegenover Hans Bonte, die het klaarspeelde slechts 4 berichten te posten die dan nog compleet inhoudsloos waren. Er is zelfs geen evaluatie van zijn forumsessie. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit alls doet geen afbreuk aan de vaststelling dat Gwijde den Haezenleer niet verder kwam dan knippieplakkie van 't partijprogramma of debiel-stoere cafépraat (zie zijn reactie op de zaak-Debie, waar hij wel héél vlug de pijp aan maarten gaf). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be