![]() |
Kim Kay op LDD
tsjonge toch wat gaat die paarse collaborateur nog allemaal op zijn lijst zetten...
Kim kay ulla werbrouck, rob van eyck..... Het is enkel nog wachten op JM Pfaff, Sam gooris en helmut lotti.... Of debbie en nancy die hun artiestennaam behouden. prins laurent? |
Citaat:
|
Citaat:
Staat het niet aan iedereen vrij om iedereen op zijn lijst te plaatsen die hij/zij wilt? |
Citaat:
|
Ze zouden beter van die grijze stijlloze mensen op hun lijst zetten.
Niet alleen worden deze mensen serieuzer genomen, veel mensen identificiëren zich daarmee... |
Het duo Nicole En Hugo komen der nu ook op ! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Schiet uw pijlen liever op paars en op de belgicisten in plaats van op mensen die misschien nog iets goeds kunnen betekenen voor Vlaanderen. |
Tja , en dan moeten wij de politiek nog serieus nemen ??? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hiermee verbrandt het VB alle bruggen naar latere samenwerking. Met wie gaat het VB ooit een coalitie aangaan als ze al hun meest nauwe politieke verwanten constant bashen? Ze bashen hun ideologische medestanders nog meer dan hun ideologische tegenstanders! |
Citaat:
|
Citaat:
Het past niet een groepering te bashen die,indien ze de kiesdrempel haalt wel eens een "objectieve bondgenoot" zou kunnen blijken te zijn van VB!Laat ons niet vergeten dat uit het VB nog geen enkel "stemmenkanon" vertrokken is richting LDD!Er zijn hoogstens wat krasjes en deukjes... Mijn aanvoelen is nog altijd dat LDD niet,zoals de poco-pers suggereert,stemmen zal lostrekken van VB,maar eerder uit VVD en NVA-middens,mensen die toch niet op VB zouden stemmen! ;-) |
Citaat:
Misschien daarom dat het VB nog nooit met iemand anders in hetzelfde bed heeft gelegen. Pas op, ik word hier in de verdediging gedrongen, dat wil niet zeggen dat ik tegen het VB ben. Integendeel, ik ga er waarschijnlijk op stemmen. Dat bashen is echter zo eenzijdig en vermoeiend dat ik er wel op moet reageren. |
Citaat:
Naar mijn weten is JMDD begonnen met slaan. Als sportman zou hij toch de regels van de fair play moeten kennen |
Citaat:
|
Citaat:
LDD zijn een hoop opportunistische neoliberalen. NVA zijn ideologische medestanders die alleen door het cordon gescheiden zijn. Men kan ze veel verwijten, maar het blijven nationalisten. |
Citaat:
Ik zie namelijk in Monique Mons geen neoliberaal. |
Citaat:
Wat is ze dan wel? Nooit van haar gehoord noch gezien. Indien ze geen neo-liberaal is dan vraag ik mij af wat ze bij LDD komt doen. Is ze niet bij het VB weg omdat ze geen verkiesbare plaats meer kreeg? |
Ronduit lachwekkend.Wat weet dat mens nu van politiek af?Maarja,weer eentje die erbij past.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be