![]() |
14-daagse stickeractie Rode Kruis
De 14-daagse stickeractie van het Rode Kruis is weer van start gegaan. Tot en met 10 mei trekken 14.000 vrijwilligers de straat op om stickers te verkopen voor het goede doel.
Koop jij stickers van het Rode Kruis? Waarom wel/waarom niet? |
Ik persoonlijk niet, met een nutteloze geldverslinder als prinses Astrid als voorzitter geef ik geen cent aan die organisatie.
|
Ja, alhoewel ze soms levensgevaarlijk te werk gaan...
Onbegrijpelijk dat zoiets in deze tijd nog is toegestaan...;-) 'Hopelijk' zal de 'verantwoordelijke' minister bij een dodelijk ongeval wel 'persoonlijk verantwoordelijk' gesteld worden... Het zal bij hopen blijven, vrees ik |
nee
|
Ik koop ze zeer zeker.
|
Ik koop ze helaas niet.
Zolang ik weet dat mijn bijdrage dient om Waalse RK putten te vullen... Maar aan de andere kant geef ik wel heel regelmatig mijn bloed. Want dit gaat over de grenzen henen... |
Citaat:
Het is inderdaad gevaarlijk,en ook hinderlijk.. :-( Niettemin zal ik er dit jaar,net als vorige jaren,wel weer in slagen enkele stickers te kopen...! |
Ik vind de regels ivm bloedgeven te streng. Telkens je in het buitenland hebt verbleven kan je een jaar geen bloed geven. Belachelijk. En dat terwijl het bloed toch telkens getest wordt op vanalles en ook dat nogjes.
|
ik koop ze niet
ze zijn nutteloos wat ga ge in godsnaam doen met die stickers doen |
Citaat:
|
Ik had vroeger veel respect voor het rode kruis.
Ze doen echter momenteel op een schandalige manier aan politiek, terwijl ze zich neutraal zouden moeten houden. Ook het feit dat Astrid nog steeds voorzitster is, maakt dat ik meer en meer een aversie ontwikkel tegenover het rode kruis. Zolang dit voortduurt, krijgen ze van mij geen cent. |
Ik vind het ook niet kunnen al die verdoken transfers naar het koningshuis maar daarvoor mijn steun ontzeggen aan een vereniging die zoveel goed werk levert. Nee. Ik verlaag me niet tot praktijken die dat verachterlijke koningshuis wel zou toepassen.
|
Citaat:
Als onze minister van verkeer bij wet zegt dat dit niet mag, mag dat niet... Maar allez, ik zal milderen... Als er een dodelijk ongeval gebeurt, zal dan de overheid, die de toelating gegeven heeft (of een oogje dichtgeknepen) persoonlijk verantwoordelijk gesteld worden? ;-) Als mijn voetpad ondergesneeuwd is en ik ontruim niet tijdig, word ik persoonlijk aansprakelijk gesteld als er iemand zijn been breekt... Bovenstaande tekst is niet voor Duveltje382 bestemd x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij kopen ze wel maar gooien ze weg na de actie*, of ik geef ze aan een Nederlands neefje, kan die ermee spelen.
*Als je er eentje op je dashboard hebt liggen vallen ze je tenminste niet meer lastig. ;-) |
Ik zie niet in waarom ik geld zou geven om mensen te redden.
We leven nu al met 6.5 miljard mensen op aarde. Moeten dat er 7 worden? |
Ik koop er
het rode kruis doet vele nuttige dingen |
ik koop nooit wat op straat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be