Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88525)

Pluche 28 april 2007 08:41

Forummer van de week

Op een voetbalforum waar ik ooit lid was had je een sessie forummer van de week. Dit werkt hetzelfde als de forumsessies met politici. Er is iemand forummer van de week waar de andere forumleden vragen aan kunnen stellen. De forummer van de week kiest zelf zijn opvolger uit een wekelijkse lijst van mensen die forummer van de week willlen zijn en zo gaan we verder.

Boadicea 28 april 2007 19:24

Leuk idee. Zo kunnen regelmatige gebruikers elkaar beter leren kennen.

driewerf 28 april 2007 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2632200)
Leuk idee. Zo kunnen regelmatige gebruikers elkaar beter leren kennen.

weinig waarschijnlijk dat dat gaat werken: de Blokkers gaan eens ze het woord binnen het eigen kamp hebben niet meer afgeven, en de anderen eveneens.

Boadicea 29 april 2007 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2632247)
weinig waarschijnlijk dat dat gaat werken: de Blokkers gaan eens ze het woord binnen het eigen kamp hebben niet meer afgeven, en de anderen eveneens.

Misschien kunnen we een solidariteitsregel invoeren, dat wie forummer van de week is, verplicht is een opvolger uit een ander kamp te kiezen, zo blijft het debat ook niet monotoon.

baseballpolitieker 29 april 2007 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2632617)
Misschien kunnen we een solidariteitsregel invoeren, dat wie forummer van de week is, verplicht is een opvolger uit een ander kamp te kiezen, zo blijft het debat ook niet monotoon.

Leuk idee, maar over die kampen, der gaan er enkele zijn die zich niet in een vakje willen laten plaatsen!

AdrianHealey 29 april 2007 01:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2632670)
Leuk idee, maar over die kampen, der gaan er enkele zijn die zich niet in een vakje willen laten plaatsen!

Het heet 'pech'. :p

baseballpolitieker 29 april 2007 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2632752)
Het heet 'pech'. :p

Oké ik ben er volledig mee eens...Aangezien dit forum toch meestal pro anti belang is, twee kampen...;-)
Dit zou echt wel leuk zijn, maar de moderators moeten natuurlijk meewillen hé!

AdrianHealey 29 april 2007 02:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2632764)
Oké ik ben er volledig mee eens...Aangezien dit forum toch meestal pro anti belang is, twee kampen...;-)
Dit zou echt wel leuk zijn, maar de moderators moeten natuurlijk meewillen hé!

Eventueel 'meer' kampen, met een soort van beurtrol?

Cynicus 29 april 2007 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2631156)
Op een voetbalforum waar ik ooit lid was had je een sessie forummer van de week. Dit werkt hetzelfde als de forumsessies met politici. Er is iemand forummer van de week waar de andere forumleden vragen aan kunnen stellen. De forummer van de week kiest zelf zijn opvolger uit een wekelijkse lijst van mensen die forummer van de week willlen zijn en zo gaan we verder.

Forumsessies met omstreden forumleden zouden alleszins een stuk minder saai zijn dan die doorgaans matte forumsessies met politiekers.

Pluche 29 april 2007 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2632247)

Op dat voetbalforum was je verplicht je opvolger van een andere ploeg aan te stellen, dus dan moeten we dat hier maar dan doen van een andere partij/strekking.

Cynicus 29 april 2007 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2632881)
Op dat voetbalforum was je verplicht je opvolger van een andere ploeg aan te stellen, dus dan moeten we dat hier maar dan doen van een andere partij/strekking.

En wat met onafhankelijke, niet-partijgebonden forumleden ?

Pluche 29 april 2007 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 2632886)
En wat met onafhankelijke, niet-partijgebonden forumleden ?

Die kunnen zich ook kandidaat stellen, zolang er maar geen 2 van dezelfde strekking/ideologie na elkaar zijn zodat elke strekking/ideologie zijn kans krijgt.

Raven 29 april 2007 11:08

een random selectie?

Een functietje dat een random getalleke genereert dat overeenstemt met het id van een gebruiker, mits een paar criteria zoals aantal recente berichten.

Dat van die verplichte andere strekking lijkt me in de eerste plaats onhaalbaar (ik heb bv geen echte strekking)

Ambiorix 29 april 2007 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2632881)

cava, lijkt mij wel iets

Jaani_Dushman 29 april 2007 12:03

Op basis van dit?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=803

baseballpolitieker 29 april 2007 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2633201)

Zou wel kunnen met uitzondering van groep 10 dan!:lol:

Samsa 29 april 2007 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2633201)

bah, in dezelfde categorie als duveltje382 en eric feremans :-(

lomeanor 29 april 2007 21:10

En ik sta er niet bij. :(

Duvelke 29 april 2007 23:26

ik ook niet. maar ik stel mij wel kandidaat om forummer vd week te worden :p
ik heb nu toch een weekje vrij af :)

Voltian 30 april 2007 15:07

I'm in, waar kan ik mij inschrijven?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be