![]() |
Het VWS dood en begraven?
Ik hoor allerlei geruchten dat het VWS aan een stille dood is gestorven? Wie weet hier het fijne over,en waar zitten al die mensen van het Vierde Wereld Syndicaat.Wat nu met onze armen mensen in België?
|
Citaat:
Spijtig eigenlijk, er waren verschillende goede ideeen. Twee jaar terug was ik er nog van overtuigd dat het nog enige slaagkans had. Een kleine evaluatie binnenshuis is dan ook broodnodig. Waar hebben ze gefaald? Durven ze evalueren (degenen die nog overblijven)? |
Ze hebben ontdekt dat de armen uit de vierde wereld ook mensen zijn.
Met andere woorden: het zijn geen kastplantjes die je kan verpotten of in een serre zetten en dan "automatisch en uit zichzelve" veranderen in gelukkige wezens. ps: dat betekent niet dat ik simpatie heb voor zij die aandacht willen besteden aan de sukkelaars uit onze eigenste buurten ... 't is dat ze zo naïef kiezen voor onmogelijke oplossingen dat ze zo onuitstaanbaar maakt ... |
en ergste van allemaal, de armen die ook tegen de onmogelijke oplossingen waren afschilderen als "geen lid van de armen"
|
Citaat:
|
Ze hebben zich doodgewerkt.
|
Citaat:
Maar ipv je zorgen te maken over het vws zou je beter je energie stoppen in de oprichting van dat ding dat je enige tijd geleden met veel trompetgeschal aankondigde. Hoe staat het daaar mee overigens? Al veel daklozen aangezet tot noeste arbeid? :roll: Geknipt op vraag van geviseerde. |
Citaat:
En wat die dakloze betreft was ik de enige op dit forum die in het Antwerpe mee voor de dakloze ben gaan betogen voor het OCMW O,ja,buiten het VWS die nu een onderdeel uitmaken van de VLD bestaan er nog andere verenigingen hoor En als modje zou je moeten weten dat mijn nick duveltje382 is en geen windhaantje wat ik als persoonlijk beledigend aanvoel.... |
Citaat:
Wat daar beledigend aan is ontgaat me volledig :roll: Ik vond het wel een geschikte nick voor iemand die in enkele maanden tijd het volledige politieke spectrum , gaande van vws over CAP, lijst de decker en momenteel VB, in zijn avatar droeg. Zielig.... Dit was meteen ook het laatste woord dat ik vuilmaakte aan 'geviseerde' |
Citaat:
Het machtsmisbruiken van Moderators op posten van de echte armen op dit forum,laat zien hoe partijdig ze wel zijn hé ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En hun modjes hier op het forum beginnen zelfs dat armen te beledigen!!!!! VWS is een partijtje voor de rijken die de armen "PROBEREN " het woord in de mond te leggen!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In een volwaardige liberale maatschappij bestaat geen armoede wegens afwezigheid van de machtstructuren die een bevoorrechte elite dienen en tevens aan de basis liggen van structurele armoede. Die visie was er bij de oprichting en die is er nu nog steeds ( indien anders zou ik niet bij het vws betrokken zijn geweest trouwens!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be