![]() |
Stel dat Rusland Estland annexeert...
Stel dat Rusland Estland terug annexeert, wat zou dan de houding van de EU zijn?
Citaat:
Het feit dat we sinds gisteren een regering van lopende zaken hebben, zal hem alleszins gerust kunnen stellen... Van ons leger zal hij geen schrik moeten hebben... Dat is lopend... |
Vermits Rusland een belangrijke leverancier van Olie is, gaat Europa niets doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel Frankrijk en Engeland hebben her en der een paar eenheden die op technologisch vlak nog meekunnen met Amerika of China, al de rest van Europa heeft geen betekenis op militair wereldvlak. |
Citaat:
|
Citaat:
Gaat Europa van ergens anders haar olie kopen misschien? |
Citaat:
Maar dan heeft Rusland wel een nieuwe koude oorlog op zijn nek,met een nieuwe bewapenningsrace... Want de Baltische staatjes,dat zou Rusland wel aankunnen,ongetwijfeld,maar Polen....no way...het wordt een vechtpartij op ongelofelijke schaal! Trouwens,in Oekraine,dat 60/40 verdeeld is in sympatie tussen Oost en West zou de balans definitief West kunnen omslaan,met een massale exodus van Russen tot gevolg,en het Russische leger onmachtig om ook daar in te grijpen,anders dan wat bombardementen hier en daar! het is niet zo eenvoudig...ook niet voor het Kremlin! En de inkomsten uit olie/gas en mineralen....0.0€ ! |
Citaat:
|
Citaat:
Serviërs, Kroaten en Bosniaks leven nog altijd niet samen in één Bosnische staat. Het land ligt nog altijd in puin. Dus ja. Liever Frankrijk dat niets deed, dan de VS die de hele boel daar doen escaleren heeft! |
Ik denk niet dat Rusland zo'n criminele actie zou ondernemen, het zijn geen Amerikanen he.
|
Citaat:
Yoegoslavië was even de hel op aarde geworden waar hele steden beroofd werden van de etnische vrouwen met de honderdduizenden om als "incubator" te dienen in een of ander legerkamp en zo de andere zijde te bevoorraden van jonge soldaatjes. Dan had je nog het beroven en vermoorden van de vluchtelingen aan de streng bewaakte grenzen. Dit is allemaal gedocumenteerd geweest door de VN zodat zelfs het zwakke Europa in actie MOEST treden. Maar vanuit je luie zetel achter de pc is het gemakkelijk om te veroordelen waarschijnlijk. Dit soort wereldvreemheid leidt dan ook tot hilarische tafereln zoals Kosovaarse tegenbetogers op de nationale betoging tegen de oorlog in Yoegoslavië :lol: |
Citaat:
Zie het zo'n beetje als dat de 70% populatie aan allochtonen in Brussel de moslim republiek Bruxelles uitroepen, en ze de 15% mannelijke autochtonen doodschieten, en de 15% vrouwelijke autochtonen opsluiten voor .... spel & voortplanting. Wat zou jij doen? |
Citaat:
Dat is het aard van het beestje... |
Citaat:
En als je ziet dat -ondanks je grootschalige genocide- de zaak niet opgelost is, zet je maar de media onder druk om niet meer over het probleem te berichten. |
Citaat:
Maar wat zou U doen/gedaan hebben? De Darfur methode toepassen? ;-) |
Citaat:
Kans is groot dat ik mij zou bewapen met al wat kan schieten, en allicht de dood tegemoet ga terwijl ik toch ergens probeer een paar soldaten neer te knallen die zulke verkrachterskampen beschermen. Maar dat is wat ik zou doen. Misschien dat u, als banneling, meer success heeft met vredesgesprekken aan te knopen, terwijl uw familie, vrienden, volk, uitgemoord wordt. |
Vreemd dat er een probleem is tussen Estland en Rusland omdat een Georgiër in de jaren stillkes besloot om dat land te annexeren. ;)
|
Een tijdje terug hadden wij Belgen daar F-16's staan om het luchtruim van die drie Baltische staten te beschermen.
Ik weet wel niet welk NATO land deze bescherming op dit moment doorvoert maar het kan daar wel eens bittere ernst worden.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be