![]() |
Je hebt het warm en je wilt wat...
Deze week was het weer zeer aangenaam (hoewel ik weeral verbrand ben), perfect om terrasjes te doen.
Dus de vraag is, op welk café ga je een terrasje doen? Over een half uurtje zien ze mij niet meer op deze forum, den deze ga een terrasje doen in de Rejean (stamcafé in Leuven, aangezien ik er verschillende heb). Ik zou zeggen, schol. |
Café Astrid in Kuurne, een echte aanrader. :thumbsup:
:) |
ik ga een terrasje doen op mijn eigen prive-terras
8-) omhuld door kwetterende vogeltjes en verder niks ieder zijn meug eh? |
ik ben ook nog niet op een terrasje gestreken deze maand. Geen tijd gehad, eigenlijk... (en das ook goed voor mijn portemonnee, he ;))
Ik heb wel al een lekkere berbecue achter mijn kiezen (vorige week), en morgen opnieuw :cheer: |
Een terrasje, nu? Nee joh, een zinnig mens doet zoiets vanavond pas en daarna lekker Koninginnenach houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ook een terrasje doen.
kent er iemand een leuk café in hasselt? |
Citaat:
Hemelrijk vind ik ook wel fijn omwille van het assortiment. Maar mijn favo's zijn sinds de nieuwe rookwet het Borrelhuis en De Geletterde Mens. En die hebben alletwee een terrasje (vooral het Borrelhuis vind ik een aangenaam terras hebben). Alleen jammer dat hun bierkaart zo kort is (allebei de tavernes). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
in 't borrelhuis zitten wel wat veel bejaarden. en ik ben nog op zoek hé. |
Citaat:
Als ge nog op zoek zijt naar jong volk, dan kunt ge best naart Dusartplein gaan. Daar zit eerder jong volk en daar zijn tafels en masse... Het leuke daar ook is dat al die cafés naast elkaar staat en het hele dusartplein eigenlijk één groot terras is, zonder veel onderscheid van café tot café. Ge kunt daar dus een kroegentocht houden door telkens een paar tafels verder te gaan zitten :D |
Citaat:
|
Citaat:
of versta ik het verkeerd? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
|
Liefst ergens op het dusartplein in Hasselt, welk café maakt niet uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be