Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Islamofilie van progressievelingen verklaard. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88560)

circe 29 april 2007 13:52

Islamofilie van progressievelingen verklaard.

Citaat:

Het mishandelde vrouw syndroom van de progressief: de angst om incorrect te zijn, te beledigen

Islam-apologeten (lees: politiek-correcten en progressieven) doen me altijd denken aan het zogenaamde mishandelde-vrouw-syndroom. Bij hoog en bij laag verdedigen ze een religie die drie maal daags in het nieuws is met slachtpartijen over de hele wereld. Desondanks blijven ze hameren op incidenten en losstaande voorvallen.
"In het echt is hij heel lief, je kent hem niet goed genoeg."; stellen mishandelde vrouwen dan. Onderwijl, krijgen ze jarenlang klap na klap te verwerken. De gedachte heeft zich gevormd, dat als ze maar lief, stil en begripvol zijn, dat hij niet nog een keer zal toeslaan. In eerste instantie schrijven ze het gedrag niet toe aan de aard van man, maar aan zichzelf. Hij zal zijn daden herzien.
"Hoe naïef kun je zijn?"; zeggen vriendinnen van de vrouw al jaren. Misstanden of problemen zijn volgens de mishandelde vrouw echter altijd opzichzelfstaande incidenten, die we niet moeten generaliseren. "Als ik alleen met hem ben, dan is hij lief, echt waar!" "Dom wijf, ga bij hem weg!"; zeggen haar vriendinnen al jaren. "Nee, ik geef hem nog een kans, want ik hou van hem. Hij heeft zoveel goede kanten."
Ze ziet het maar niet in, omdat ze het niet wil inzien. Alle hoopvolle beloftes van haar man wegen zwaarder dan het gezonde verstand. "Jullie hebben toch ook problemen in jullie relaties en een paar jaar geleden had Emma's Wim haar ook een keer tik gegeven." En zo herhaalde ze haar zelfdelusie. Om haar onzekere man die avond gerust te stellen, beloofde ze hem geen contact meer op te nemen met haar vriendvijandelijke vriendinnen. Hun afkeer van de man vormt namelijk het probleem, niet hij. Ze houdt namelijk van hem.

En zo duurde de mishandeling nog jaren en stond ze er uiteindelijk helemaal alleen voor. Meestal eindigt jarenlange mishandeling in een strijd waarbij de mishandelde vrouw en de mishandelende man in een uit de hand gelopen knokpartij tot het bittere eind gaan. Zover hoop ik dat het niet komt voor progressief Nederland. Al weten we allemaal hoe het met andere mishandelde vrouwen is afgelopen, die niet op tijd tot inkeer en verzet kwamen.

Progressieven vallen altijd weer voor de avances van bad-boys.
Arme, arme vrouw

Lees vooral het volledige artikel

gelukkig begint ondertussen een hoe langer hoe groter groep mensen het gevaar in te zien.

Hopelijk is het niet te laat, alhoewel het zeker al vijf na twaalf is!

doggy 29 april 2007 15:34

hoé laat is het nu dan, eigenlijk?

circe 29 april 2007 15:37

Ik moet maar om half één thuis zijn.

Online 29 april 2007 16:04

Citaat:

Kritiek op de Islam wordt door apologeten afgedaan als Islamofobie, zelfs racisme. Ik zou het tegendeel willen betogen; kritiek op de Islam is een deugd. Door kritiek te leveren, zorgen we voor nieuwe inzichten. Gematigde moslims worden zo gediend en de broodnodige Islamitische reformatie komt zo dichterbij. Islamapologeten zijn de ware onderdrukkers, zij houden mensen gevangen in een Middeleeuwse gevangenis.
Edina, Fruitvlieg, Djimmi, ....
Bezie het ook eens van die kant. 8-)

Online 29 april 2007 16:09

Schitterende tekst !

Flippend Rund 29 april 2007 16:13

Kritiek op islam overtreedt de oervlaamse oude wijsheid dat iedereen beter voor zijn eigen stoepje veegt.

Online 29 april 2007 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2633748)
Kritiek op islam overtreedt de oervlaamse oude wijsheid dat iedereen beter voor zijn eigen stoepje veegt.

Die oervlaamse wijsheid gaat niet langer op als de islam dat eigen stoepje steeds meer koloniseert.

Online 29 april 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2633748)

Niet wanhopen Flippend Rund, op een mooie dag gaan de ogen toch open en besluit je zelf jouw mishandelde vrouw syndroom van je af te werpen. :-P

Flippend Rund 29 april 2007 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2633752)
Die oervlaamse wijsheid gaat niet langer op als de islam dat eigen stoepje steeds meer koloniseert.

Als je daar een probleem mee hebt, dan moet je zelf ook maar wat kindjes maken.

Flippend Rund 29 april 2007 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2633753)
Niet wanhopen Flippend Rund, op een mooie dag gaan de ogen toch open en besluit je zelf jouw mishandelde vrouw syndroom van je af te werpen. :-P

Ik zal het doen op de eerste dag dat een moslim mij eens last bezorgt. Bij u is dat blijkbaar al gebeurd.

Online 29 april 2007 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2633754)
Als je daar een probleem mee hebt, dan moet je zelf ook maar wat kindjes maken.

Nee hoor, dan geef ik liever kritiek op de islam en op mensen zoals jij die aan het mishandelde-vrouw-syndroom lijden. Ooit ben je me daar nog dankbaar voor Flip, en je kinderen zeker :-P . Maar voorlopig laat ik je nog genieten van je verzinsels en uitvluchten. After all, de therapie bestaat erin dat je zelf ooit de knoop doorhakt en kiest om je zelfbedrog achter je te laten.

Online 29 april 2007 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2633756)
Ik zal het doen op de eerste dag dat een moslim mij eens last bezorgt. Bij u is dat blijkbaar al gebeurd.

Je blijft moedwillig blind voor het islamitisch gif dat het Westers model en haar verworvenheden aantast. Tja, dat is een symptoom van het mishandelde-vrouw-syndroom.
Je hebt dat syndroom goed te pakken, of omgekeerd, dat syndroom heeft jou goed te pakken.

Lincoln 29 april 2007 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2633577)

Lees vooral het volledige artikel

gelukkig begint ondertussen een hoe langer hoe groter groep mensen het gevaar in te zien.

Hopelijk is het niet te laat, alhoewel het zeker al vijf na twaalf is!

Weer een influistering gekregen circe ??:lol:

StevenNr1 29 april 2007 18:07

Seg Lincoln, moeten wij die eens geen mot gaan geven.

Flippend Rund 29 april 2007 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2633761)
Nee hoor, dan geef ik liever kritiek op de islam en op mensen zoals jij die aan het mishandelde-vrouw-syndroom lijden. Ooit ben je me daar nog dankbaar voor Flip, en je kinderen zeker :-P . Maar voorlopig laat ik je nog genieten van je verzinsels en uitvluchten. After all, de therapie bestaat erin dat je zelf ooit de knoop doorhakt en kiest om je zelfbedrog achter je te laten.

Ik dank je in elk geval hartelijk voor je bezorgdheid om mij, en voor je gratis diagnoses en therapie 8-)

Lincoln 29 april 2007 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2633888)
Seg Lincoln, moeten wij die eens geen mot gaan geven.

Neeeje das ni nodig, zolang ze op onze lachspieren werken is het goed,.:lol:

Lincoln 29 april 2007 18:16

...als je ziet hoe sommigen maar aandrammen en O zo een groote belangstelling geven om een postje op het forum te zetten, dan zeg ik gewoon ; man,man...wat hebben die arme mensen toch een verzuurd leven buiten het dan posten op een forumpje,.

Uh-Huh 29 april 2007 18:16

Ik voel me beledigd, als mishandelende man dan.

Lincoln 29 april 2007 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2633906)
Ik voel me beledigd, als mishandelende man dan.

:rofl: :rofl: :rofl: das ne goei...

Uh-Huh 29 april 2007 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2633907)
:rofl: :rofl: :rofl: das ne goei...

Kom hier da 'k u een pak rammel verkoop. :>

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be