Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Verstrepen op radio brussel... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88627)

bruut geweld 30 april 2007 11:54

Verstrepen op radio brussel...

Ex vb"er en ultieme profiteur Verstrepen is momenteel te gast bij studio brussel : enkele van zijn uitspraken :

-een stem voor het Vb is een verloren stem 8O
-ik voel me bevrijd:oops:
-vanhecke weet niets van people managemen
-het grootste gedeelte van Vb wil geen verantwoordelijkheid, en wil juist het cordon om hun postjes te behouden :shock: (ge moet maar durven gezien zijn eigen postje!)
etc etc

afijn, het is weer zoals bij AL zijn ex-werkgevers, zij hebben hem niet goed behandeld en hij is een onschuldig slachtoffertje (dat blijkbaar geen probleem heeft om zijn mandaat te behouden).

El Guapo 30 april 2007 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2635045)
Ex vb"er en ultieme profiteur Verstrepen is momenteel te gast bij studio brussel : enkele van zijn uitspraken :

-een stem voor het Vb is een verloren stem 8O
-ik voel me bevrijd:oops:
-vanhecke weet niets van people managemen
-het grootste gedeelte van Vb wil geen verantwoordelijkheid, en wil juist het cordon om hun postjes te behouden :shock: (ge moet maar durven gezien zijn eigen postje!)
etc etc

afijn, het is weer zoals bij AL zijn ex-werkgevers, zij hebben hem niet goed behandeld en hij is een onschuldig slachtoffertje (dat blijkbaar geen probleem heeft om zijn mandaat te behouden).

Hij mag zeggen wat hij wil eh ! (Freedom Of Speech !!) Maar ja , jullie zijn natuurlijk bang van die Lijst DeDecker , dat blijkt uit al die reacties op dit forum van de VB'ers tegen Lijst DeDecker ! Misschien ook wel terecht want ze konden jullie toch wel wat stemmen gaan kosten ! Al blijkt uit die RTBF peiling van gisteren dat ze maar 2,8 % gaan halen.

Zwartengeel 30 april 2007 14:34

Moraal van het verhaal: zodra je het VB de rug toekeert, wordt het cordon tegen jou opgeheven en mag je weer overal meedoen. Tot op Stubru toe.

Hans1 30 april 2007 14:41

Alle partijen gelijk in de media in verkiezingsperiode. VLD, SP.a-Spirit, GROEN, CD&V-NVA, LDD, B.U.B.,...

Uh-Huh 30 april 2007 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2635300)
Moraal van het verhaal: zodra je het VB de rug toekeert, wordt het cordon tegen jou opgeheven en mag je weer overal meedoen. Tot op Stubru toe.

Toch wordt het VB ook zwaar overschat door sommige kiezers. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.

Zwartengeel 30 april 2007 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2635608)
Toch wordt het VB ook zwaar overschat door sommige kiezers. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.

Daar gaat het voor mij niet om. Het gaat erom dat LDD-er Verstrepen blijkbaar in alle media zijn verhaal kwijt kan, terwijl VB-er Verstrepen in diezelfde media geen schijn van kans gemaakt zou hebben om aan het woord te komen.

stab 30 april 2007 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2635626)
Daar gaat het voor mij niet om. Het gaat erom dat LDD-er Verstrepen blijkbaar in alle media zijn verhaal kwijt kan, terwijl VB-er Verstrepen in diezelfde media geen schijn van kans gemaakt zou hebben om aan het woord te komen.

Met het oog op zijn carriere als mediamaker , kon en wou jv gewoon niet in het VB blijven.
Maar hij moet zich geen illusies maken, die zwarte vlek raakt hij niet zo snel kwijt.
Al bij al, een spijtige zaak .

circe 30 april 2007 18:15

Citaat:

correct. Zegt meer over de media dan over de personen zelf. Ik heb het wel begrepen: ik hoef de media niet meer.

lomeanor 30 april 2007 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2635310)
Alle partijen gelijk in de media in verkiezingsperiode. VLD, SP.a-Spirit, GROEN, CD&V-NVA, LDD, B.U.B.,...

Is er een bepaalde reden waarom u de grootste Vlaamse partij niet vernoemt?

circe 30 april 2007 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2635737)
Is er een bepaalde reden waarom u de grootste Vlaamse partij niet vernoemt?

Die zitten toch standaard in de sperperiode? :roll:

Julius C. 30 april 2007 18:39

Ben is curieus hoeveel keren Verstrepen na 10 juni nog welkom zal zijn bij Studio Brussel......

giserke 30 april 2007 18:45

Een paar maanden geleden stonden ze nog met hun gat bloot naar boven voor DD en Verstrepen.
De ware reden van aversie tov Verstrepen en LDD is dat het een 2tal % zou kunnen kosten. Dit is niet onoverwinnelijk. Een normale partij kan dit wel overleven als ze zijn strategie aanpast.
Maar de VB kopstukken weten donders goed dat een kleine barst in de partij een dambreuk kan veroorzaken want het politiek personeel is uitgezonderd van de kopstukken dun bezaaid van de intellectuelen of mensen die minstens hoger secundair hebben gehaald. Zie de paniek reactie van vele VBers hier op het forum die langs zich geen beginnen te stampen.

stab 3 mei 2007 08:27

http://internetradio.vrt.be/radiospe...l&qsPlayer=wmp

interview met jv op stubru

the_dude 3 mei 2007 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2635045)
-het grootste gedeelte van Vb wil geen verantwoordelijkheid, en wil juist het cordon om hun postjes te behouden

daar heeft hij toch zwaar gelijk in.
En wie speelt hier eigenlijk slachtoffertje?

praha 5 mei 2007 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 2640007)
daar heeft hij toch zwaar gelijk in.
En wie speelt hier eigenlijk slachtoffertje?

beiden natuurlijk, dat was het enigste dat hun aanvankelijk bond :?

Juan 6 mei 2007 16:47

Citaat:

Verstrepen was bijna een vaste studiogast in Morgen Beter toen hij nog bij het VB zat, dit lijkt dus niet te kloppen

ancapa 8 mei 2007 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2635300)

stubru... wat hadden ze daar gedacht ??? liederlijke, wilde, schandalige verhalen ???

ancapa 8 mei 2007 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan (Bericht 2646058)
Verstrepen was bijna een vaste studiogast in Morgen Beter toen hij nog bij het VB zat, dit lijkt dus niet te kloppen

8O dat meent ge toch niet ?!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be