![]() |
Denktank voor het oprichten van een echte arme partij
ik zou zo graag een positieve partij willen oprichten voor de willige armen die uit hun armoede willen geraken?
Hoe? Links en rechts breng eens wat in,hoe zien jullie het? Elk antwoord is van heel veel waarden !!!!! Ik sluit links-recht- ff uit hé thnx duveltje382 |
goei idee!
Eerlijk gezegd, ik heb geen idee. Ik ga er eens over denken |
Citaat:
|
Als ge echt een arme partij wil: geef uw lidkaarten gratis weg, organiseer geen eetfestijnen, mosseldagen of andere kwissen en zorg dat je niet als fractie erkent wordt want dan krijg je subsidies. Ik denk trouwens dat Groen! goed op weg is om een arme partij te worden.
Coekie |
Citaat:
(denken vlot niet) |
Wel, de basis van de armoede wegnemen is een begin.
Maar ook het begin van de problemen, want dan krijg je een tegenstelling tussen links en rechts, rechts ziet de staatsinterventie als grootste oorzaak van de armoede, links ziet de vrije markt als waar probleem, aangezien die vrije markt werklozen en armen nodig heeft om de lonen niet te hoog te laten worden. |
vws had een aantal ideeén waar waarheid in zat.
|
Citaat:
|
Aanpakken van probleemwijken en uitzichtloze situaties.
Mensen motiveren om onderwijs te volgen. Mensen die geen werk vinden aan werk helpen, dat kan door subsidies voor bedrijven die hen in dienst nemen, door het aanbieden van een contract bij de overheid of eventueel door bijscholing. Voor mensen in bijzondere situaties, bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid, extra steun om aan werk te geraken, eventueel gedeeltelijke uitkering als aanvulling van slecht salaris. Goede uitkeringen voor hen die dat nodig hebben. Zijn allemaal dingen die helpen, allemaal dingen die wel eens op programma's verschijnen en allemaal dingen die als het aantrekken van gelukszoekers worden weggejoeld. |
Citaat:
|
er zal altijd een bepaald percentage van de bevolking 'arm' zijn.
we zijn niet allemaal plantrekkers. |
Mensen de kans geven om te verhuizen naar plaatsen waar meer werk is ?
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Een kleine aanpassing ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cytibank,daar was CAP al mee bezig hé
|
Armen hebben geen recht op elektronica... :oops:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be