![]() |
Lesbisch zijn: gezondheid en zelfbeeld
Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health. Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken
Bron De Telegraaf Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen. Zo hebben onze vrienden met een afwijkend sexueel gedrag meer kan op ziektes zoals aids en consoorten, blijkbaar heeft decadentie een prijs. Of zie ik dat fout? |
Ik zou konklusies uit medische onderzoeken overlaten aan medisch geschoolde mensen.
Zoals jij het nu doet is het nogal lachwekkend, zelfs zielig. |
"Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen"
hahahahahahahahaha jij hebt nog veel te leren |
Citaat:
|
Citaat:
zaaalig ,:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Van op vrouwen vallen wordt je dik? Nou ja, moet ik daar maar mee leven...
|
Wil dat zeggen dat er in Europa minder lesbische vrouwen zijn dan in Amerika ?
Meer homofilie in het religieuze Amerika met andere woorden. |
Wie tegen-natuurlijk leeft wordt door de natuur uitgeschakeld. Zelfde met homo's via aids. De natuurwetten zijn niet te tarten.
|
ZELFS als dat zo zou zijn, wat dan nog is de relevantie om dat ons te vertellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus heteroseksuele vrouwen hebben een negatiever beeld over hun lichaam. En hebben meer kans op anorexia? |
Citaat:
|
Hoogstwaarschijnlijk ben ik lesbisch, want ik ben 100 % voor de vrouwtjes...;-)
|
Mensen met blauwe ogen hebben veel meer kans op zweetvoeten dan niet blauwogigen.
Dit is perfect statistisch vast te stellen. Echter: er wordt al eens voorbijgegaan aan het feit dat er in koude streken voorlopig meer blauwogigen leven. Leve de statistieken. |
Citaat:
of er minder anti personen mijnen rondslingeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be