Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Lesbisch zijn: gezondheid en zelfbeeld (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88657)

Truder 1 mei 2007 10:20

Lesbisch zijn: gezondheid en zelfbeeld

Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health. Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken
Bron De Telegraaf

Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen. Zo hebben onze vrienden met een afwijkend sexueel gedrag meer kan op ziektes zoals aids en consoorten, blijkbaar heeft decadentie een prijs. Of zie ik dat fout?

De schoofzak 1 mei 2007 12:04

Ik zou konklusies uit medische onderzoeken overlaten aan medisch geschoolde mensen.
Zoals jij het nu doet is het nogal lachwekkend, zelfs zielig.

An Arkos 1 mei 2007 13:59

"Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen"
hahahahahahahahaha
jij hebt nog veel te leren

Nussbaum 1 mei 2007 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 2636475)
Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen.

Ik heb wel eens gelezen dat een hetero gemiddeld twee maal zo vaak sex heeft als een lesbiene, misschien is dat een oorzaak.

@BuRnS 1 mei 2007 14:26

Citaat:

Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health. Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken
Bron De Telegraaf

Blijkbaar neemt de natuur wraak op tegennatuurlijke of abnormale levensvormen. Zo hebben onze vrienden met een afwijkend sexueel gedrag meer kan op ziektes zoals aids en consoorten, blijkbaar heeft decadentie een prijs. Of zie ik dat fout?

zaaalig ,:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bovenbuur 1 mei 2007 14:58

Van op vrouwen vallen wordt je dik? Nou ja, moet ik daar maar mee leven...

skaldis 1 mei 2007 15:26

Wil dat zeggen dat er in Europa minder lesbische vrouwen zijn dan in Amerika ?
Meer homofilie in het religieuze Amerika met andere woorden.

Preuße 1 mei 2007 15:53

Wie tegen-natuurlijk leeft wordt door de natuur uitgeschakeld. Zelfde met homo's via aids. De natuurwetten zijn niet te tarten.

Ambiorix 1 mei 2007 16:03

ZELFS als dat zo zou zijn, wat dan nog is de relevantie om dat ons te vertellen?

Bhairav 1 mei 2007 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2637126)
Wie tegen-natuurlijk leeft wordt door de natuur uitgeschakeld. Zelfde met homo's via aids. De natuurwetten zijn niet te tarten.

Ik ben ook controversieel.

Praetorian 1 mei 2007 16:23

Citaat:

De voorhuid verwijderen reduceert ook de kans tot besmetting aanzienlijk. Moslims en Joden zijn dan "natuurlijker" dan u?

Lord Vader 1 mei 2007 17:30

Citaat:

De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen „een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen”.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...en_.html?p=4,2

Dus heteroseksuele vrouwen hebben een negatiever beeld over hun lichaam. En hebben meer kans op anorexia?

skaldis 1 mei 2007 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Vader (Bericht 2637277)
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...en_.html?p=4,2

Dus heteroseksuele vrouwen hebben een negatiever beeld over hun lichaam. En hebben meer kans op anorexia?

Inderdaad. En vermits zwaarlijvigheid minder voorkomt bij hoger opgeleiden zijn lesbische vrouwen ook minder intelligent en dus blond. Er zijn geen zwartharige lesbischen. Dus onder moslims zijn er amper lesbische vrouwen omdat die bijna allemaal zwartharig zijn. Lesbische negerinnen bestaan ook niet. Hoewel die dan weer wel vaak aan zwaarlijvigheid lijden. En die hele theorie dus op valse premissen steunt.

de limburgse leeuw 1 mei 2007 17:37

Hoogstwaarschijnlijk ben ik lesbisch, want ik ben 100 % voor de vrouwtjes...;-)

Fieseler 1 mei 2007 18:54

Mensen met blauwe ogen hebben veel meer kans op zweetvoeten dan niet blauwogigen.
Dit is perfect statistisch vast te stellen.

Echter: er wordt al eens voorbijgegaan aan het feit dat er in koude streken voorlopig meer blauwogigen leven.

Leve de statistieken.

skaldis 1 mei 2007 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2637391)
Mensen met blauwe ogen hebben veel meer kans op zweetvoeten dan niet blauwogigen.

Echter: er wordt al eens voorbijgegaan aan het feit dat er in koude streken voorlopig meer blauwogigen leven.

Leve de statistieken.

en er dus meer schoenen gedragen worden
of er minder anti personen mijnen rondslingeren

Lord Vader 1 mei 2007 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 2637283)
Er zijn geen zwartharige lesbischen.

Die bestaan wel degelijk. Ik heb een relatie van drie jaar gehad met een zwartharige lesbienne. En ja, ze was volslank!

jurgen79 1 mei 2007 19:35

Citaat:

Sukkelaar :roll:

Bhairav 1 mei 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2637391)

Leve de statistieken.

Wat als ge verschillende kleuren doorheen hebt?

Apocalyps 1 mei 2007 20:21

Citaat:

Jij bent zeker een dochter van PAJOT....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be