Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Wees gerust, er is geen rascisme in belgie!" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88660)

Lincoln 1 mei 2007 11:21

"Wees gerust, er is geen rascisme in belgie!"

U mag gerust hier over oordelen.

Voltian 1 mei 2007 11:28

de politie uw vriend!

ferm filmke

Lincoln 1 mei 2007 11:33

Sssst, de politie is onschendbaar hij weet best wat hij doet,.

Lord Vader 1 mei 2007 11:37

Gelukkig bestaat er nog zoiets als Comité P...

De schoofzak 1 mei 2007 11:59

Nu zijn er 2 mogelijkheden:
diene flik was franstalig; in dat geval bijna onmogelijk dat ie racist is;
diene flik was Vlaming: in dat geval is ie ne racist.

(wel raar om een kassier te beschuldigen van diefstal van je gsm ..., vraag gewoon iemand in je buurt om je nummer te bellen en je zal wel horen oftie rinkelt ...)

Boadicea 1 mei 2007 12:17

Bij mij strat het filmpje niet en als ik "click here" doe, krijg ik reclame voor een auto.

In ieder geval, ik ga er van uit dat racisme iets typisch menselijk en niet streek- of cultuurgebonden is.

Voltian 1 mei 2007 12:29

hoe kan ik meedoen aan die polls?

Chipie 1 mei 2007 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 2636713)
hoe kan ik meedoen aan die polls?

Door met uw eerste nickname in te loggen... ;-)

carlgustaaf 1 mei 2007 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2636598)

een windel rond haar blauwe plek, die "ge niet kunt zien want ik ben zwart", wat krokodilletranen, en hop! Werk voor DeWitte...Veel erger als bvb de moord op DeMoor....

Voltian 1 mei 2007 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2636832)
een windel rond haar blauwe plek, die "ge niet kunt zien want ik ben zwart", wat krokodilletranen, en hop! Werk voor DeWitte...Veel erger als bvb de moord op DeMoor....

Ja, dat was heel erg. ik denk wel dat de persaandacht evenredig verdeeld is hoor

Herr Oberst 1 mei 2007 13:51

Racisme is een menselijke en natuurlijke reactie op de multiculturele samenleving en zijn problemen.

TomB 1 mei 2007 14:02

Dat bericht is op dezelfde manier samengesteld als een infomercial, het enige dat ontbreekt is de scrollende band aan de bodem met het nummer van het CGKR.

Voltian 1 mei 2007 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2636889)
Racisme is een menselijke en natuurlijke reactie op de multiculturele samenleving en zijn problemen.

maar racisme is niet goed, toch?

Bovenbuur 1 mei 2007 15:11

De politie, altijd je vriend...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2636889)

Generalisatie is een menselijk instinct, racisme is een deels hier uit voortvloeiend maatschappelijk fenomeen dat nergens voor nodig is en zo snel mogelijk mag verdwijnen, van welke kant het ook komt en tegen wie het ook gericht is. Helaas bewijzen dagelijks weer vele mensen dat ze niet net dat beetje beter kunnen nadenken.

Bovenbuur 1 mei 2007 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2636697)
Bij mij strat het filmpje niet en als ik "click here" doe, krijg ik reclame voor een auto.

Iets langer wachten...

LeMmOnN 2 mei 2007 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2636598)

"ik ben gevallen maar omdat ik zwart ben, kan je het amper zien" :lol:

Voor de rest best zielig maar het CGKR zal al wel op de kar gesprongen zijn zeker?! Was de flik geen VB´er? :twisted:

Herr Oberst 2 mei 2007 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2637048)
De politie, altijd je vriend...

Generalisatie is een menselijk instinct, racisme is een deels hier uit voortvloeiend maatschappelijk fenomeen dat nergens voor nodig is en zo snel mogelijk mag verdwijnen, van welke kant het ook komt en tegen wie het ook gericht is. Helaas bewijzen dagelijks weer vele mensen dat ze niet net dat beetje beter kunnen nadenken.

Zolang de multiculturele samenleving blijft bestaan, zullen er grote problemen met betrekking tot racisme blijven bestaan. "Racisme moet zo snel mogelijk verdwijnen", dat is dezelfde redenering als "mijn griep moet zo snel mogelijk verdwijnen". Indien men de symptomen wil bestrijden, moet men de oorzaken aanpakken.

Lincoln 2 mei 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2636697)

In ieder geval, ik ga er van uit dat racisme iets typisch menselijk en niet streek- of cultuurgebonden is.

Dan zou je even moeten wachten totdat die reclame weg is, normaliter zou je het filmpje kunnen bekijken,.

Lincoln 2 mei 2007 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2636832)

Dat zeg ik ook niet hé ! ik stelde gewoon aan het publiek dat er geen rede is tot paniek omdat er geen rascisme bestaat :twisted: ...in belgie dus,.:lol:

lombas 2 mei 2007 12:11

Leer toch eens schrijven, nonde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be