Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het Comité en de VLD... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8873)

Rudy Van Nespen 4 februari 2004 12:30

Zaterdag 7 februari e.k. voert het “Actiecomité tegen het stemrecht voor vreemdelingen” actie aan het VLD-Congres dat plaats vindt op de Heysel, Auditorium 2000.

De VLD-congresganger zal worden uitgenodigd de petitie te onderschrijven, waardoor de kans des te reëler wordt dat het verlenen van stemrecht aan vreemdelingen vooralsnog zal kunnen vermeden worden.

Iedereen welkom! Graag uw deelame telefonisch melden op het secretatiaat aub.( 03 830 40 48 )

ancapa 4 februari 2004 12:42

om hoe laat begint het daar ?

we zullen ze helpen :lol: de domme vld

Rudy Van Nespen 4 februari 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
om hoe laat begint het daar ?

we zullen ze helpen :lol: de domme vld

Wij worden er om 07u45 verwacht.
Early bird catch worm!

Knuppel 4 februari 2004 22:24

Ik teken die actie wel op een plaats waar ik geen PVV-ers hoef te zien of ruiken.

ancapa 5 februari 2004 08:04

we kunnen ze tenminste de petitie in het geniep laten tekenen (als kareltje het niet ziet) en ze tot andere ne betere ideeën brengen :wink: :lol:

dat de VLD nu eens laat zien dat ze nog Vlaams is :evil: en naar de kiezers luisteren wil :roll:

Knuppel 5 februari 2004 09:10

Ik belde naar het secretariaat van het Liberaal Appel.
Zij zullen mij een petitielijst opsturen die ik hen zal terug overmaken als ze vol handtekeningen staat.

Rudy Van Nespen 5 februari 2004 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zij zullen mij een petitielijst opsturen die ik hen zal terug overmaken als ze vol handtekeningen staat.

Denk er wel aan dat deze actie loopt tot en met 15 februari, hé!
Dus probeer ze voor die datum terug te bezorgen, wil je?

Knuppel 5 februari 2004 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:

Denk er wel aan dat deze actie loopt tot en met 15 februari, hé!
Dus probeer ze voor die datum terug te bezorgen, wil je?

Als ik die lijst nog dit weekend in de bus krijg, zal je ze voor die datum terug hebben. Ik laat ze dit weekend nog tekenen door de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht uit mijn eigen leefwereld. Er gaan ronselen op straat doe ik niet.
Het is wel al donderdag. Vraag is dus hoe vlug de post werkt...

Ik was van plan dit weekend die petitielijst op te halen in Limburg op het door mij doorgegeven adres. Mijn eigen adres wilde ik immers geheim houden.
Als je echter een afspraak met me wil voor het weekend, in Brussel bijvoorbeeld, dan kom ik daar die petitielijst wel ophalen. Vandaag nog als je wil.
Je zegt het maar.
Knuppel

Rudy Van Nespen 5 februari 2004 10:39

Deze lijsten zijn al de deur uit naar U toe. Normaal hebt U die morgen of ten laatste maandag.
Ik zou het nochtans ook apprecieren moest U mee naar Brussel komen om de VLD aan te zetten om onze petitielijsten te tekenen, al kan U dan geen VLD'er rieken of zien.

Het wordt hoog tijd dat ze eens zien dat de meerderheid van de mensen tegen het stemrecht voor vreemdelingen is!

Knuppel 5 februari 2004 10:45

Je hebt gelijk.
Waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan.

Zondag rond tien uur zal ik er zijn.

Vertel je me via PB waaraan ik je kan herkennen of hoe ik jou kan vinden?

Lekker Links! 5 februari 2004 10:51

Citaat:

Je hebt gelijk.
Waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan.

Zondag rond tien uur zal ik er zijn.

Vertel je me via PB waaraan ik je kan herkennen of hoe ik jou kan vinden?

Een witte anjer in zijn kostuumvest.....................................

ps: mag ik ook komen Van Nespen?

Rudy Van Nespen 5 februari 2004 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Een witte anjer in zijn kostuumvest.....................................

ps: mag ik ook komen Van Nespen?

U mag natuurlijk ook komen!
Ik zal U persoonlijk de petitie laten tekenen :D

Lekker Links! 5 februari 2004 10:57

tjah........moeilijke vraag eigenlijk. Kijk er mijn posts maar op na, ik heb me nooit positief uitgelaten over het migrantenstemrecht zoals het er nu bijligt..........

K zal er s over denken :wink: :lol:

Antoon 5 februari 2004 10:59

Citaat:

Zaterdag 7 februari e.k. voert het “Actiecomité tegen het stemrecht voor vreemdelingen” actie aan het VLD-Congres dat plaats vindt op de Heysel, Auditorium 2000.

De VLD-congresganger zal worden uitgenodigd de petitie te onderschrijven, waardoor de kans des te reëler wordt dat het verlenen van stemrecht aan vreemdelingen vooralsnog zal kunnen vermeden worden.

Iedereen welkom! Graag uw deelame telefonisch melden op het secretatiaat aub.( 03 830 40 48 )

Het zou ook plezant zijn om iedere congresganger aan de ingang een pamflet te geven met de uitdrukkelijke vraag om de wil van de Vlamingen te respecteren in verband met het stemrecht voor de vreemdelingen.

mad_drone 5 februari 2004 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Het zou ook plezant zijn om iedere congresganger aan de ingang een pamflet te geven met de uitdrukkelijke vraag om de wil van de Vlamingen te respecteren in verband met het stemrecht voor de vreemdelingen.

een congresganger moeten zeggen wat hij denkt. hij moet niet de wil van de meerderheid volgen, hoogstens de wil van zijn afdeling.

Rudy Van Nespen 5 februari 2004 11:31

Bij deze nodig ik elke tegenstander van het migrantenstemrecht uit om ons te vervoegen zaterdag aan auditorium 2000 van de Heysel om massaal aan de VLD te tonen dat de meerderheid van de mensen er tegen is!

Hoe meer volk, hoe liever!

Antoon 5 februari 2004 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
een congresganger moeten zeggen wat hij denkt. hij moet niet de wil van de meerderheid volgen, hoogstens de wil van zijn afdeling.

Bij de VLD moet hij gewoon de wil van De Gucht volgen. Dat is wet!

Lone Wolf 5 februari 2004 11:35

Vergeet niet dat je aan De Gucht NIET om zijn handtekening mag vragen : hij heeft immers al via zijn e-mailadres tegen het vreemdelingenstemrecht gestemd via de webstek.
En zoals u weet mag men maar één keer tekenen. :wink:

Antoon 5 februari 2004 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lone Wolf
Vergeet niet dat je aan De Gucht NIET om zijn handtekening mag vragen : hij heeft immers al via zijn e-mailadres tegen het vreemdelingenstemrecht gestemd via de webstek.
En zoals u weet mag men maar één keer tekenen. :wink:

:lol:

ancapa 5 februari 2004 12:01

iedereen mag aansluiten bij het comité ook leden van de VLD ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be