![]() |
Evaluatie Meyrem Almaci
Hoeveel geeft u aan deze sessie?
|
Ik geef ze een 10, vooral om dat ze gevoel voor humor heeft.
|
Als dit geen geweldige 10 is, dan weet ik het ook niet meer.
Eindelijk eens een politicit die meer dan 10 zinnen in 1 post schrijft. |
Tenminste een discutiepartner die wou discuteren.
De anderen zijn tot nu toe partijprogrammaposters of oneliners zonder waarde. |
Zeker niet op elk vlak met haar akkoord, maar ze heeft wel netjes geantwoord op mijn vraag en de andere vragen. Zij is aan haar eigen "opkomstplicht" trouw geweest.;-)
|
Meyram is voor stemrecht. :p
Dat terzije. |
Ik geef ze een 8. Misschien nog wat naïeve kantjes en ik ben het hoegenaamd niet eens met 99% van wat ze zegt, maar ze deed dat goed joh.
|
Ik geef haar een 8, wat ik al héél vrijgevig vind.
Een 9 is voor een uitzonderlijke prestatie, een 10 is voor perfectie, en zoals we allen weten bestaat dat niet. |
Gesproken als een echte docent.
|
Een 6/10.
Een 6 omdat ze zoals eerder aangehaalt netjes antwoordde. Een 0 omdat ze een obsessie had over het VB en steeds dezelfde non-argumenten gebruikt. |
Een dikke, vette nul. Ja, ze heeft heel erg veel tijd gespendeerd aan het antwoorden, ze las zelfs onze postings wat een prestatie genoemd mag worden gelet op de vorige politiekers. Maar ...
Toen ze begon te tieren en beschuldigen van racisme, onophoudelijk te schelden totaal zonder reden op het VB, de UVRM als een soort wapen tegen iedereen die het niet met haar eens was te gebruiken was de lol er snel af. Volgens mij is deze mevrouw niet voor de politiek geboren, ze heeft zich vermoedelijk laten recruteren door groen puur op haar afkomst en geslacht in het kader van hun verkiezingscampagne. Geen rationele argumenten, alleen maar geschreeuw en getier tegen het Vlaams Belang. Hoeveel keer heeft ze nu Wim Felix vermeld? Ik moest zelfs googelen want ik wist niet eens wie dat was. Ze bleef maar doorratelen. Toen ze dan nog Leopold I en II erbij ging halen vond ik het te grof aan het worden. Leuk dat iemand uit de politiek met ons wil komen discussiëren, maar het geestelijke en het inhoudelijke kwamen hier zwaar te kort. |
Citaat:
|
Een negen. Geen tien want:
Citaat:
|
Citaat:
|
De manier van de forumsessie: een 9, die was gewoon goed.
Ded inhoud van de antwoorden: een 6, haar antwoorden in Allochtonen en Quota bleven bij het partijdogma in de buurt en toonden niet aan dat ze er zelf goed over na had gedacht. De twee middelen naar een 7,5 en dan ronden we het af naar een 8 omdat ze vrouw en allochtoon is.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Antwoord gehad : De Wever zou nog moeten komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be