Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kinderen van Dewindt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88773)

DaBlacky 3 mei 2007 16:14

Kinderen van Dewindt

Ik volg Kinderen van Dewindt op één. Nu moest ik gisteren naar een paar afspraken en ben ik knalvergeten om mijn video in stellen.

Geen probleem, dacht ik, ik ken iemand die digitale tv heeft en daar kan ik wel tegen betaling de uitzending bekijken. Ballen ook, ja, INDI-tv (leve Limburg :?) doet hier niet aan mee.

Dus nu mijn vraag. Wie kan mij helpen? Ik betaal de onkosten als het moet zijn. Dank bij voorbaat!

baseballpolitieker 3 mei 2007 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2640660)
Ik volg Kinderen van Dewindt op één. Nu moest ik gisteren naar een paar afspraken en ben ik knalvergeten om mijn video in stellen.

Geen probleem, dacht ik, ik ken iemand die digitale tv heeft en daar kan ik wel tegen betaling de uitzending bekijken. Ballen ook, ja, INDI-tv (leve Limburg :?) doet hier niet aan mee.

Dus nu mijn vraag. Wie kan mij helpen? Ik betaal de onkosten als het moet zijn. Dank bij voorbaat!

Ik heb digitale tv maar ik heb geen idee hoe dat vanop mijn digicorder tot bij jou zal geraken..? En ik vermoed dat jij in Limburg woont, ikke aan de andere kant van Vlaanderen!;-)

DaBlacky 3 mei 2007 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2640678)
Ik heb digitale tv maar ik heb geen idee hoe dat vanop mijn digicorder tot bij jou zal geraken..? En ik vermoed dat jij in Limburg woont, ikke aan de andere kant van Vlaanderen!;-)

Zou je dat kunnen overpompen naar de computer? ;)

Of het technisch mogelijk is, hangt af van je videokaart, de uitgangen van je digicorder, de kabels in je bezit en vooral: hoeveel tijd je er in wil steken :p

baseballpolitieker 3 mei 2007 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2640689)
Zou je dat kunnen overpompen naar de computer? ;)

Of het technisch mogelijk is, hangt af van je videokaart, de uitgangen van je digicorder, de kabels in je bezit en vooral: hoeveel tijd je er in wil steken :p

Ik denk dat de kabels een probleem vormen, heb geen idee welke ik nodig heb, en heb er geen op overschot...Die andere twee dingen zouden wel moeten meevallen!;-)

DaBlacky 3 mei 2007 16:40

Eerst en vooral moet je ofwel een tv-kaart hebben, ofwel een videokaart met een ingang (meestal S-video). Dit zal probleem één zijn.
Daarna is er een kabel nodig van de digicorder naar deze tv-kaart of videokaart.

Ik heb pech, zeker? :(

misschien iemand anders? Ik wil hem ook gerust bij iemands thuis komen kijken, maar dan liefst ergens in het Antwerpse of Vlaams-Brabantse... :angel:

La Chunga 3 mei 2007 20:35

Anders kan iemand die gekeken heeft het u misschien hier in geurende en kleurende beeldspraak navertellen?

DaBlacky 3 mei 2007 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 2641163)
Anders kan iemand die gekeken heeft het u misschien hier in geurende en kleurende beeldspraak navertellen?

Dat kan ik ook aan mijn vriendin vragen. Die heeft het op haar kot gezien. Ik wil zien hoe Beyers die arme sukkelaar aan de deur zet. Ik wil hem zien wenen, niet uit leedvermaak, maar om te voelen hoe erg het is... Ik wil zien hoe Sumaya reageert op die crisistrut etc

Fin, soit... Ik wil de aflevering kunnen zien :p

Dronkoers 4 mei 2007 05:15

Bestaat daar nog geen DVD-reeks van? ;-)

DaBlacky 4 mei 2007 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2641584)
Bestaat daar nog geen DVD-reeks van? ;-)

niet van seizoen 3...

DaBlacky 6 mei 2007 13:07

Kan er al iemand mij helpen? *puppy-oogjes*

DaBlacky 6 mei 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2640678)

Kan je digicorder dvd's schrijven?

Groot Bakkes 6 mei 2007 17:29

....of hoe televisie opium voor het volk werd.

Havana 6 mei 2007 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes (Bericht 2646174)
....of hoe televisie opium voor het volk werd.

... VAN het volk...

baseballpolitieker 6 mei 2007 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2645650)
Kan je digicorder dvd's schrijven?

Nope der gaat daar niets in da bakje!;-)

Groot Bakkes 7 mei 2007 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2646191)
... VAN het volk...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be