![]() |
Kinderen van Dewindt
Ik volg Kinderen van Dewindt op één. Nu moest ik gisteren naar een paar afspraken en ben ik knalvergeten om mijn video in stellen.
Geen probleem, dacht ik, ik ken iemand die digitale tv heeft en daar kan ik wel tegen betaling de uitzending bekijken. Ballen ook, ja, INDI-tv (leve Limburg :?) doet hier niet aan mee. Dus nu mijn vraag. Wie kan mij helpen? Ik betaal de onkosten als het moet zijn. Dank bij voorbaat! |
Citaat:
|
Citaat:
Of het technisch mogelijk is, hangt af van je videokaart, de uitgangen van je digicorder, de kabels in je bezit en vooral: hoeveel tijd je er in wil steken :p |
Citaat:
|
Eerst en vooral moet je ofwel een tv-kaart hebben, ofwel een videokaart met een ingang (meestal S-video). Dit zal probleem één zijn.
Daarna is er een kabel nodig van de digicorder naar deze tv-kaart of videokaart. Ik heb pech, zeker? :( misschien iemand anders? Ik wil hem ook gerust bij iemands thuis komen kijken, maar dan liefst ergens in het Antwerpse of Vlaams-Brabantse... :angel: |
Anders kan iemand die gekeken heeft het u misschien hier in geurende en kleurende beeldspraak navertellen?
|
Citaat:
Fin, soit... Ik wil de aflevering kunnen zien :p |
Bestaat daar nog geen DVD-reeks van? ;-)
|
Citaat:
|
Kan er al iemand mij helpen? *puppy-oogjes*
|
Citaat:
![]() |
....of hoe televisie opium voor het volk werd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be