Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Blote Avatars (uit SM) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88798)

evilbu 2 mei 2007 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2639787)

Hoezo?

Ik heb u nog nooit met een avatar gezien zonder naakte mensen (mannen?)

Apocalyps 3 mei 2007 02:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2639818)

Naakt ?

Ik zie geen worst....

Raf 3 mei 2007 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2639818)

Ik denk dat je de definitie van "naakt" nog eens opnieuw moet bekijken.

Als je hinder ondervindt van mijn avatars, beschik je overigens om de mogelijkheid om die via je gebruikersprofiel te blokkeren...

evilbu 3 mei 2007 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 2639868)
Naakt ?

Ik zie geen worst....

Het is niet omdat u niets ziet, dat die persoon niet naakt is!

En ja, ik heb daar last van.;-) Ik ben een man die nu eenmaal van stijl houdt.8-)

Apocalyps 3 mei 2007 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2640204)

Zeg dat tegen een blinde...
Citaat:

En ja, ik heb daar last van.;-) Ik ben een man die nu eenmaal van stijl houdt.8-)
Van borsten en pruimen, of is mijnheer soms overdreven kuis?

Raf 3 mei 2007 15:44

Citaat:

Ik ben een man die nu eenmaal van stijl houdt.8-)

Nee, je bent een man die wat hij als stijlvol ervaart aan anderen wil opdringen.

evilbu 3 mei 2007 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2640611)
Nee, je bent een man die wat hij als stijlvol ervaart aan anderen wil opdringen.

:boo:, komaan zeg, een klein grapje over een twee avatars lokt zoveel reacties uit:roll: . Heb ik een gevoelige snaar geraakt of zo?:lol:

van Maerlant 3 mei 2007 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2640616)
:boo:, komaan zeg, een klein grapje over een twee avatars lokt zoveel reacties uit:roll: . Heb ik een gevoelige snaar geraakt of zo?:lol:

Ja, dat clubje op uw nek halen is niet leuk. Negeer die mannekes gewoon :lol:

Raf 3 mei 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2640616)
komaan zeg, een klein grapje over een twee avatars lokt zoveel reacties uit:roll: .

Misschien moet je dan in de toekomst maar eens twee keer je woorden ronddraaien. Wat jij als "grapje" bedoelt, of toch tenminste achteraf als dusdanig probeert voor te stellen, wordt daarom niet door iedereen als "grapje" ervaren. Als je iemand omwille van zijn keuze van avatar terecht meent te moeten wijzen, moet je ook maar kunnen verdragen dat daar reactie op komt.

Apocalyps 3 mei 2007 15:55

't was het opeens een grapje...

evilbu 3 mei 2007 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2640626)
Ja, dat clubje op uw nek halen is niet leuk. Negeer die mannekes gewoon :lol:

Natuurlijk was dit een grapje, komaan jongens, het was blijkbaar dus toch nodig dat er een ironieteken kwam :roll: : voila, hier zie :

Raf 3 mei 2007 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2640638)
Natuurlijk was dit een grapje, komaan jongens, het was blijkbaar dus toch nodig dat er een ironieteken kwam :roll: : voila, hier zie :

Op een forum waar de helft van de populatie uit schuimbekkende homofoben bestaat, is enige duiding omtrent uw gevoel voor "humor" inderdaad geen overbodige luxe. In een geschreven tekst ontbreekt immers elke intonatie, zodat het voor de lezer in het geheel niet duidelijk is of u iets al dan niet ironisch bedoelt. Ik ken uw exploten op dit forum niet. Voor mij was uw "grapje" niet meer of niet minder dan een openlijke terechtwijzing omtrent mijn keuze van avatar.

baseballpolitieker 3 mei 2007 16:05

Evilbu ik steun u in deze zware periode!;-)

evilbu 3 mei 2007 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2640645)
Op een forum waar de helft van de populatie uit schuimbekkende homofoben bestaat, is enige duiding omtrent uw gevoel voor "humor" inderdaad geen overbodige luxe. In een geschreven tekst ontbreekt immers elke intonatie, zodat het voor de lezer in het geheel niet duidelijk is of u iets al dan niet ironisch bedoelt. Ik ken uw exploten op dit forum niet. Voor mij was uw "grapje" niet meer of niet minder dan een openlijke terechtwijzing omtrent mijn keuze van avatar.

Wel dat is dan jammer, ik heb nog vandaag dit gepost
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=49 :|
Ik vind zelf dat homoseksuelen hier soms als untermenschen beschouwd worden, ook door mensen wiens standpunten ik voor de rest grotendeels deel...

Apocalyps 3 mei 2007 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2640645)

Dat is klaar en duidelijk.

evilbu 3 mei 2007 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2640649)
Evilbu ik steun u in deze zware periode!;-)

't Is wreed he! 8O

Raf 3 mei 2007 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2640651)
Wel dat is dan jammer, ik heb nog vandaag dit gepost
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=49 :|
Ik vind zelf dat homoseksuelen hier soms als untermenschen beschouwd worden, ook door mensen wiens standpunten ik voor de rest grotendeels deel...

Dat is inderdaad jammer en de reactie in die link siert u, maar zoals ik al zei: ik kan moeilijk van iedereen alle berichten op dit forum nagaan en analyseren om te weten of ze iets als grap, dan wel in alle ernst bedoelen.

stab 3 mei 2007 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2640676)
Dat is inderdaad jammer en de reactie in die link siert u, maar zoals ik al zei: ik kan moeilijk van iedereen alle berichten op dit forum nagaan en analyseren om te weten of ze iets als grap, dan wel in alle ernst bedoelen.

Och gottekes toch, waarom mag je niet grappig zijn over heaumeaufielen.
Mannekes, euh, pardon , nichtjes toch.:|

Griffin 4 mei 2007 10:44

:o

1handclapping 4 mei 2007 11:23

Citaat:

8-)

??Evilbu : U slaat een figuur !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be