![]() |
Kandidatenlijst Forummer van de Week!
Hier kunnen de kandidaten zich dan melden zeker!
|
Ik ben niet echt vertrouwd met vBulletin, maar ik denk dat het zo zit: Peter Johan heeft een forum "Fora op verzoek van gebruikers" gemaakt met daarin twee subfora genaamd "Discussies over klimaatsverandering" en "Forummer van de week". Het forum "Fora op verzoek van gebruikers" is in essentie hetzelfde als pakweg het forum "Over koetjes en kalfjes..." met dat kleine verschil dat er hier twee subfora in aanwezig zijn.
edit: ah zo doen we dat, berichten veranderen terwijl ik mooi aan het typen ben! Nu heb je toch een antwoord op je vraag waarom hier twee "vakken" zijn. |
Citaat:
Ofwel moeten we aan Peter Johan vragen dat hij in dat sub-forum nog eens een onderverdeling maakt tussen, praktisch en de vragen zelf! |
Citaat:
|
Baszballpolitieker ik heb in het forum 'forummer van de week' een topic gemaaakt wie wil er forummer van de week zijn, zo kan elke forummer van de week ui de recentelijst iemand kiezen, ik heb als bedenker van dit forum mezelf de taak gegeeben zondagavond een forummer van de week ,aan te duiden.
|
Kan je er nog een prijs mee winnen?:-)
|
Euh, waar staat dat subforum?
|
Citaat:
|
O, hier is dat begonnen. Heb ik toch de goede aangegeven zie...
|
:cheer: ik snap er de ballen van :cheer:
|
Dit was een testdraad het beste is als jullie deze zo snel mogelijk in de achtergrond laten verdwijnen!;-)
|
omfg wat voor een stom plan is dit nu weer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij... Uiteindelijk moet je enkel populair zijn bij de forummer van de week. |
Citaat:
maar ik vind dat niet erg ofzo hoor |
:cheer: tina :cheer:
|
Naturtrane ? :help:
|
ik nomineer mezelf :oops:
|
duncan,wedde dat niemand dit steunt,nochtans zou hij dat waard zijn....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be