Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Waar komt uw probleem met holebis vandaan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88814)

C2C 3 mei 2007 23:56

Waar komt uw probleem met holebis vandaan?

Ik moet hier effe persoonlijk worden: als hetero heb ik eens over mijn eigen houding gereflecteerd, en ik merk niks, maar dan ook niks, in mij dat erop wijst dat ik een probleem zou hebben met iemand anders zijn sexuele geaardheid. Serieus, wanneer het over dat onderwerp gaat komt er bij mij geen bijzondere emotie op.

Alle mogelijke emoties afgezocht: afkeer, angst, aggressie, jaloersheid,
bedreiging,... niks, echt, ik vind geen van deze emoties terug wanneer het gaat over homosexualiteit of bisexualiteit. Nooit gehad, ik heb in de tijd teruggekeken. Niks gemerkt.

Ik kijk in mijn naaste omgeving: geen enkel probleem terug te vinden; zoals in elke grote familie ook een paar homos en lesbiennes. In de vriendenkring eveneens. Heb ik daar ooit een probleem mee gehad? Never.

Ik spreek hier dus gewoon klinisch, ik wil nagaan of er sporen zijn die op een psychische reactie wijzen die "vreemd" zou zijn wanneer het gaat over homos, lesbiennes of bisexuelen. Niks.

Toch zijn er een aantal mensen die blijkbaar wel psychische problemen ondervinden wanneer het over dit onderwerp gaat. Ik ben nieuwschierig en wil onbevooroordeeld gewoon te weten komen waar die psychische reactie vandaan komt.

Ik vraag het u dus zelf. Mocht u iemand zijn die "problemen" heeft met wat iemand anders in zijn bed doet, of met het onderwerp van homosexualiteit als "maatschappelijke" kwestie, gaat u dan eens na waar uw probleem vandaan komt.

Probeer klinisch te zijn en analyseer uzelf en uw omgeving. (Ik kan me inbeelden dat dit voor sommigen een moeilijke oefening is, maar ik geloof dat iedereen toch min of meer in staat is zichzelf tot op zekere hoogte te analyseren).

Ik geef een aantal aanzetten in de poll; die geeft enkel een aantal mogelijkheden weer die als deel van de oorzaak van uw probleem zouden kunnen gelden.

U kan natuurlijk uw zelf-analyse wat uitdiepen in deze thread.

Ik wil gewoon echt eens weten waar dat probleem dat sommigen hebben vandaan zou kunnen komen. Laten we het graag klinisch houden.

AdrianHealey 4 mei 2007 00:07

Zijn pijpbeurt viel tegen. :(

C2C 4 mei 2007 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2641528)
Zijn pijpbeurt viel tegen. :(

Hoi Adrian Healey, wat probeer je te zeggen?

AdrianHealey 4 mei 2007 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2641530)
Hoi Adrian Healey, wat probeer je te zeggen?

Dat ik homo's evenveel haat als negers, racisten en andere crapuulleuze maatschappijgroeperingen. ;)

Nee, jong. Iedereen geniet van seks op zijn eigen manier. Mij boeit dat voor geen meter. En iedereen kan capabel zijn om kinderne op te voeden, net zoals trouwen een recht is voor iedereen.

C2C 4 mei 2007 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2641532)
Dat ik homo's evenveel haat als negers, racisten en andere crapuulleuze maatschappijgroeperingen. ;)

Nee, jong. Iedereen geniet van seks op zijn eigen manier. Mij boeit dat voor geen meter. En iedereen kan capabel zijn om kinderne op te voeden, net zoals trouwen een recht is voor iedereen.

Ahzo. Ik wist niet zeker wie je aansprak, jezelf of mij, toen je zei:
Citaat:

Zijn pijpbeurt viel tegen. :sad:
Ik vond dat ook nogal een, euh, lichte bijdrage tot de discussie. Maar nu begrijp ik uw punt/pijpbeurt beter. Dank daarvoor.

Asshen Sukar 4 mei 2007 00:37

Ik heb er geen probleem mee, heb zelf een aantal vrienden en vriendinnen die holebi zijn.
Het gekke is dat die daar nog trots zijn op ook en er tegen alles en iedereen voor uit komen

Ik ben alleen niet verzot op de affishes van koepartys in Leuven

duveltje382 4 mei 2007 04:13

Pol valt niet in te vullen omdat ik denk de de opsteller van deze pol zelf wat probleempjes heeft.......

maddox 4 mei 2007 05:52

Leven en laten leven.

Heftruck 4 mei 2007 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar (Bericht 2641544)
Ik ben alleen niet verzot op de affishes van koepartys in Leuven

Koeparties? :?

Enlighten me.

Raven 4 mei 2007 09:07

Ik heb niets an sich tegen mensen die homoseksueel of heteroseksueel zijn. Wel tegen hetero's die komen opscheppen met hun decadente polygame leven. Net zoals ik een afkeer krijg van homoseksuelen die van de ene vent op de andere springen, flyerkes van bareback feestjes uitdelen, en om respect voor homoseksualiteit af te dwingen in hun blote gaan dansen.

Noem het maar godsdienstsmisvorming :).

Gelukkig dat ik me een realistisch beeld kan vormen door homoseksuele mannen in het echte leven die hard werken, een flink stel brains hebben, en hun seksuele leven enkel op normale normen opbrengen... zonder de extreme decadenties die de relnichten ten toon stellen... of het homo-radicalisme van de plaatselijke forum-homos

"Wij zijn normale mensen.... :roll:"

Zeno! 4 mei 2007 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2641757)
Ik heb niets an sich tegen mensen die homoseksueel of heteroseksueel zijn. Wel tegen hetero's die komen opscheppen met hun decadente polygame leven. Net zoals ik een afkeer krijg van homoseksuelen die van de ene vent op de andere springen, flyerkes van bareback feestjes uitdelen, en om respect voor homoseksualiteit af te dwingen in hun blote gaan dansen.

Noem het maar godsdienstsmisvorming :).

Gelukkig dat ik me een realistisch beeld kan vormen door homoseksuele mannen in het echte leven die hard werken, een flink stel brains hebben, en hun seksuele leven enkel op normale normen opbrengen... zonder de extreme decadenties die de relnichten ten toon stellen... of het homo-radicalisme van de plaatselijke forum-homos

"Wij zijn normale mensen.... :roll:"

Gelukkig zijn er van hetero's zo geen foto's te vinden hé :roll: :lol:

On-topic: mensen die problemen hebben met holebi's zoeken beter psychiatrische hulp. De arme dutskes.

Zeno! 4 mei 2007 09:25

[dubbel]

Herr Flick 4 mei 2007 09:41

Ik ken een paar lesbische kopels in mijn vriendenkring, ook een paar homo's trouwens en ik heb daar geen probleem mee, Best toffe mensen overigens, niks op aan te merken, geen decadent gedoe, gewone mensen, niks mis mee.

Waar ik wel een probleem mee heb, en waar vele homo's trouwens zelf ook minder mee kunnen lachen, dat zijn die relnichten die met pluimen in hun gat staan te schreeuwen voor meer homorechten, enz...

Ik moet als hetro ook niet met pluimen in mijn gat van alles en nog wat gaan afdwingen... Voor mijn part barebacken die er thuis in hune privé of in zo'n louche bar er zo veel op los als ze maar willen, ze mogen er van mij een compleet Sodom en Gomora van maken, zolang het maar niet aan iedereen opgedrongen wordt.

En dat is nu net het probleem tegenwoordig, overal wordt er maar over geluld het lijkt wel een modeverschijnsel te zijn... Ik ga geen homo weigeren, als werknemer, omdat hij homo is. Misschien wel omdat hij niet in het team past of niet bekwaam is, maar niet om zijn geaardheid. Het werk dient niet om te neuken hé ;-)

Ze draaien gewoon mee in de maatschappij, ( ik ken er zelf een paar met heel goeie functies ) en de meeste hebben een meer dan goede job overigens. Ze hebben eigen, bars en café's en mogen trouwen wat willen ze nu nog meer , daar kan ik mij soms wel druk in maken, doe gewoon en draai mee in de maatschappij, meer hebde toch niet nodig ?

Bhairav 4 mei 2007 17:56

Middelmaat is gewoon doodsaai, Herr Flick.

Asshen Sukar 4 mei 2007 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2641749)
Koeparties? :?

Enlighten me.

Zie andere thread over subsidies voor holebis

In Leuven zijn nogal wat holebi party's. En ze durven maken er nogal wat reclame voor ook. Zo was er laatst een party met de naam cow party. Affishes met een koe op en met doorverwijzing naar de holebi site van leuven.
Overal waar mogelijk hingen in het centrum er affishes voor en als je
Leuven binnenreed hinger er spandoeken.

Zo te zien is het een reeks gay-partys in dezelfde fuifzaal die de naam cow-party hebben.

Als je ze tegenkomt het is een rode driehoek met een koe erin.

Heftruck 4 mei 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar (Bericht 2643331)
Zie andere thread over subsidies voor holebis

In Leuven zijn nogal wat holebi party's. En ze durven maken er nogal wat reclame voor ook. Zo was er laatst een party met de naam cow party. Affishes met een koe op en met doorverwijzing naar de holebi site van leuven.
Overal waar mogelijk hingen in het centrum er affishes voor en als je
Leuven binnenreed hinger er spandoeken.

Zo te zien is het een reeks gay-partys in dezelfde fuifzaal die de naam cow-party hebben.

Als je ze tegenkomt het is een rode driehoek met een koe erin.

Club Cow in de Lido fuifzaal ofzo? Ik heb zulke affiches in ieder geval nog nooit zien hangen..

Asshen Sukar 4 mei 2007 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2643399)
Club Cow in de Lido fuifzaal ofzo? Ik heb zulke affiches in ieder geval nog nooit zien hangen..

Die ja, ze hebben er een tijd gigantisch reclame voor gemaakt, de laatste tijd vallen ze niet meer op moet ik zeggen.

lombas 4 mei 2007 22:42

Homoseksualiteit is anders voor mij, net zoals vrouwen anders zijn; of andere individuen en hun verschillende keuzes.

driewerf 5 mei 2007 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2641579)
Pol valt niet in te vullen omdat ik denk de de opsteller van deze pol zelf wat probleempjes heeft.......

Pol laat inderdaad weten dat je uit zijn ohl moet blijven. De poll echter, mag je gerust invullen. ;)

duveltje382 5 mei 2007 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2643577)
Pol laat inderdaad weten dat je uit zijn ohl moet blijven. De poll echter, mag je gerust invullen. ;)

Muggeziften:lol: doe Pol de groetjes van mij hé :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be