![]() |
Sarkozy-Royal blunderen.
In Frankrijk lijken geen van de beide presidentkandidaten goed op de hoogte van het Kernenergie-dossier.
Is dat niet levensgevaarlijk? |
Ik hoop dat ze wel weten dat ze duizenden jaren opgescheept zullen zitten met het afval.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor dat ze "Flamandville" herdopen in Royal-Sarkoville...of Sarko-Royalville... |
welk probleem? :?
|
Citaat:
Eeen kerncentrale-land geleid door een van de twee die beiden hun dossier niet kennen? Geen probleem... |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien ben ik een grotere asceet dan Sarkozy. Sarko moet ook eens een mens leiden met betere dossierkennis, die voor hem het GEN van de pedofilie kan ontdekken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denkt die ook dat Belgie op 5O% Kernenergie draait? Ik hoop voor Sarko dat hij straks niet met Sego moet cohabiteren, wat dat kopppel schijnt niet goed bij elkaar te passen... |
Citaat:
Kunnen we zonder? Heb jij een nieuwe methode gevonden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-17% van de Franse energieproductie komt van kernenergie > check > correct; van de electriciteitsproductie (maar een fractie van alle in Frankrijk gebruikte energie), komt 78% van kernenergie -de EPR is de derde generatie, rommel dus > check > Royal weer gelijk. Royal - Sarkozy: 2 - 0 Verkiezinge: Sarkozy - Royal: 1 - 0 nobdy cares. |
Citaat:
Sego had dus wel het juiste antwoord op de verkeerde vraag, Sarko viel tussen twee stoelen. Maar nu zit Sarko op zijn presidentszetel binnenkort en Sego kan proberen terug poten onder links te zetten. |
Citaat:
Of heb je het over die lelijke molens in zeebrugge? |
Citaat:
Ségolène had het zeer duidelijk over de electriciteitsproductie en herhaalde de vraag 2 keer! Maar je kennis van talen of je oren werken niet goed? Daarenboven is het % van de totale energieproductie niet 17% maar 33-36%. Het cijfer van 17% komt van deze pagina: http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89l...ectricit.C3.A9 Ze heeft ook later haar "lapsus" bekend op de radio. Een echte trut! Ook was Ségolène volledig naast de kwestie met de EPR: het is geen prototype! Dus Royal- Sarkozy 1-3 En dat waren niet haar enige blunders. Maar de grootste blunder werd zondag publiek Royal-Sarkozy 47-53 en dat is de enige die telt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be