![]() |
Welke sport?
Mooi, aangezien we nu een aparte forum over sport hebben, ben ik eens benieuwd welke sporten u eigenlijk interesseren...
Al de sportdraden hier, en ik K&K gaan over voetbal, voetbal... en voetbal... Nu wil ik eens weten hoeveel er eigenlijk echt voetbal volgen... |
lap, al een fout in (ijs)hockey...
oja, meerdere antwoorden mogelijk :-P |
Korfbal,en hondenafrichting
|
Citaat:
Ik dacht meer een job :-D |
Atletiek (mmmh) een beetje veel en Formule 1 een beetje.
|
Citaat:
http://users.pandora.be/ringsport/ |
- gevechtssporten
- voetbal - basket (enkel NBA) - schermsporten - atletiek - ijshockey - paris-dakar - tooghangen |
Voetbal en wielrennen
|
Citaat:
Citaat:
Domme Dronkoers :? |
En niet te vergeten, Texas Holding
|
Andere : schietsport.
|
basket en atletiek (jarenlang lid geweest van een atletiekclub)
|
Citaat:
|
ongeveer alle sporten interesseren me. op dit moment naar de halve finale van het wk snooker aan het kijken! spannend!!
maar ben jeugdcoach van de mooiste sport ter wereld. voor de onwetenden: basketbal. |
-Baseball, natuurlijk speel ik het ook!
-Voetbal, zo met een half oog de internationale en nationale competitie! -Atletiek, op een vrijdagavond op canvas! -Basketbal, NBA! -Formule 1, wss mijn lievelingssport om naar toe te kijken! -Bowling, om te spelen dan (vergeten in te vullen in de poll)! -Tennis, ben zelf een actief tennisser! |
Andere :
gevechtsporten, hondesport (ringwerk), jumping (niet meer actief zelf), gewichtheffen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis in het rijtje:
Boksen Kickboksen MMA |
ik mis wel wat sporten in jou opsomming
en wat bedoel je met: "intresseren voor?" is dat zelf beoefenen of gewoon naar kijken? anyhow me likes voetbal, rugby en volleybal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be