Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Paris Hilton moet naar de gevangenis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88900)

Zwartengeel 5 mei 2007 16:35

Paris Hilton moet naar de gevangenis

za 05/05/07 - Paris Hilton zal in de zomer 45 dagen in de cel moeten doorbrengen. Dat heeft een rechter in Los Angeles beslist. De erfgename van de Hilton-hotelketen en mediafiguur werd begin dit jaar tegengehouden op de snelweg, terwijl haar rijbewijs eigenlijk ingetrokken was.

Hilton raakte haar rijbewijs kwijt toen ze vorig jaar dronken achter het stuur zat.

(Belga)

Toen de politie haar weer tegenhield, verklaarde Hilton dat ze wist dat ze niet mocht rijden. De openbare aanklager vond het welletjes en eiste een gevangenisstraf. De rechter volgde hem. Hilton werd niet onmiddellijk aangehouden. Ze moet zich op 5 juni aanmelden bij een gevangenis in Los Angeles om haar straf uit te zitten. De advocaat van Hilton vindt de veroordeling "niet nodig, niet gepast en bijna absurd". "Ze wordt naar mijn mening individueel geviseerd omwille van haar beroemdheid", zei hij. Hilton zelf excuseerde zich bij de rechter. "Ik vind het heel erg. Ik deed het niet met opzet en zal in het vervolg meer aandacht besteden aan alles."

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...evangenisstraf

Ze ziet er op de foto hierboven ook wat tipsy uit, vind ik.

Dronkoers 5 mei 2007 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2644257)
za 05/05/07 - Paris Hilton zal in de zomer 45 dagen in de cel moeten doorbrengen. Dat heeft een rechter in Los Angeles beslist. De erfgename van de Hilton-hotelketen en mediafiguur werd begin dit jaar tegengehouden op de snelweg, terwijl haar rijbewijs eigenlijk ingetrokken was.

Hilton raakte haar rijbewijs kwijt toen ze vorig jaar dronken achter het stuur zat.

(Belga)

Toen de politie haar weer tegenhield, verklaarde Hilton dat ze wist dat ze niet mocht rijden. De openbare aanklager vond het welletjes en eiste een gevangenisstraf. De rechter volgde hem. Hilton werd niet onmiddellijk aangehouden. Ze moet zich op 5 juni aanmelden bij een gevangenis in Los Angeles om haar straf uit te zitten. De advocaat van Hilton vindt de veroordeling "niet nodig, niet gepast en bijna absurd". "Ze wordt naar mijn mening individueel geviseerd omwille van haar beroemdheid", zei hij. Hilton zelf excuseerde zich bij de rechter. "Ik vind het heel erg. Ik deed het niet met opzet en zal in het vervolg meer aandacht besteden aan alles."

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...evangenisstraf

Ze ziet er op de foto hierboven ook wat tipsy uit, vind ik.

Nu moet je mij eens uitleggen hoe je "per ongeluk" op de autostrade belandt achter het stuur...

Denkt dat mens dat we allemaal even achterlijk zijn dan haar?

Laat ze maar wat brommen.

en idd, ze ziet er tipsy uit :-D Waarschijnlijk nog een nachtje uitgeweest voor het verschijnen ;-) maar ze gaat "er in het vervolg meer aandacht aan besteden" :-D

Lord Vader 5 mei 2007 17:41

Na de kaskraker "One night in Paris" nu ook "45 days in prison". Dat belooft!

nubian 5 mei 2007 17:49

't is te hopen dat ze haar zeep niet laat vallen

Dronkoers 5 mei 2007 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2644438)

Dan nog zou ik er voorbij lopen ;-)

Lord Vader 5 mei 2007 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2644438)

Ik vraag me af in welk type gevangenis Paris Hilton zou/zal terechtkomen: een minimum security prison (het type gevangenis waar Martha Stewart mee bekend is), een medium security prison of zelfs een close security prison? Belangrijk om te weten in welk type je je bevindt als je nogal snel de zeep laat vallen...

lomeanor 5 mei 2007 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2644257)
Hilton zelf excuseerde zich bij de rechter. "Ik vind het heel erg. Ik deed het niet met opzet en zal in het vervolg meer aandacht besteden aan alles."

"Ik wist dat ik niet mocht rijden, maar ik deed het niet met opzet..."

Hoe kun je nu per ongeluk rijden als je weet dat je niet mag? ;-)

Gooi ze maar een paar dagen in de bak. Misschien raakt ze dan wat meer nuchter (ook in haar wereldbeeld).

baseballpolitieker 5 mei 2007 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Vader (Bericht 2644453)
Ik vraag me af in welk type gevangenis Paris Hilton zou/zal terechtkomen: een minimum security prison (het type gevangenis waar Martha Stewart mee bekend is), een medium security prison of zelfs een close security prison? Belangrijk om te weten in welk type je je bevindt als je nogal snel de zeep laat vallen...

Voor een stomme verkeersovertreding gaan die gewoon naar een minimum security prison, het zou een keer anders moeten zijn!

Havana 5 mei 2007 18:44

Ik verwacht ongeveer hetzelfde als het verhaaltje rond Naomi Cambell. Zij kreeg door de rechter een werkstraf opgelegd. Ze maakte er gewoon een fotosessie van en verdiende er een aardige duit aan. Je zal maar rechter wezen....

baseballpolitieker 5 mei 2007 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2644545)
Ik verwacht ongeveer hetzelfde als het verhaaltje rond Naomi Cambell. Zij kreeg door de rechter een werkstraf opgelegd. Ze maakte er gewoon een fotosessie van en verdiende er een aardige duit aan. Je zal maar rechter wezen....

:rofl:

La Chunga 5 mei 2007 18:55

Slimme zet van iemand uit de hotelbusiness, om even bij de concurrentie te infiltreren. Hopelijk lappen ze haar geen proces aan haar been voor bedrijfsspionage...

Jazeker 5 mei 2007 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2644445)

idem.

Jazeker 5 mei 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 2644578)
Slimme zet van iemand uit de hotelbusiness, om even bij de concurrentie te infiltreren.

Iets zegt me dat jij nogal de neiging hebt om slechte hotels te boeken.

jurgen79 5 mei 2007 23:28

Ze mag eens op bezoek komen bij mij, zoals die gedetineerden in belgique mogen doen :-D

evilbu 5 mei 2007 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2644445)

Ik ook hoor.:boo: Ik heb al meermaals gezegd dat ik vooral aan stijl belang hecht, en tja, dat heeft deze dame nu eenmaal niet.:evil: (Maar de laatste keer dat ik dat zei werd het ineens iets te heet onder mijn voeten8O )

Dronkoers 6 mei 2007 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2645067)
Ik ook hoor.:boo: Ik heb al meermaals gezegd dat ik vooral aan stijl belang hecht, en tja, dat heeft deze dame nu eenmaal niet.:evil: (Maar de laatste keer dat ik dat zei werd het ineens iets te heet onder mijn voeten8O )

ach, mensen zonder smaak... Scapa en Bikkembergsvolk....

jurgen79 6 mei 2007 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2645144)
ach, mensen zonder smaak... Scapa en Bikkembergsvolk....

Eikebah...zo een volk :lol:
Geef mij maar G-star of RL of replay.

baseballpolitieker 6 mei 2007 01:44

http://www.uspoliticsonline.com/off-...b-45-days.html
Van een ander forum...
Zo zit het dus...
:rofl:

jurgen79 6 mei 2007 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2645067)

Voor een nachtje mag ze altijd eens langskomen...zal ik het ook wel opnemen en verkopen :lol:

Vorenus 6 mei 2007 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2645170)
Voor een nachtje mag ze altijd eens langskomen...zal ik het ook wel opnemen en verkopen :lol:

paar keer per dag verhuren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be