Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Zijn linkse stemmers geestelijk gehandicapt? Volgens Silvo althans wel... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88902)

Havana 5 mei 2007 18:09

Zijn linkse stemmers geestelijk gehandicapt? Volgens Silvo althans wel...

Het is weer zover. Berlusconie liet weer eens een hersenscheetje.
Hij vindt dat linkse stemmers thuishoren in een psychiatrisch ziekenhuis, maar ik denk dat een babbel met een psych niet overbodig is voor Stoere Silvio zelf.

Citaat:

za 5 mei 2007 Berlusconi: Kiezers van links zijn mentaal gehandicapt

PALERMO - Wie bij de gemeenteraadsverkiezingen in Palermo later deze maand niet op rechts stemt, is geestelijk gehandicapt en zou moeten worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Dit heeft oppositieleider Silvio Berlusconi zaterdag gezegd tijdens een campagnebijeenkomst in de hoofdstad van Sicilië, zo meldde het Italiaanse persbureau ANSA.

Foto: REUTERS

Het is de niet de eerste keer dat de rechtse ex-premier kiezers uitscheldt die het niet met hem eens zijn. Vorig jaar, tijdens de campagne voor de parlementsverkiezingen die hij zou verliezen, noemde hij de kiezers van links voor lopende televisiecamera's eikels.
Bron

C2C 5 mei 2007 18:45

Die man is een beetje ziek hé. Dat weten we nu toch al langer.

De vraag is: waarom loopt hij nog vrij rond?

En: iemand die de meerderheid van zijn eigen landgenoten als geestesgestoorden ziet, is uiteraard zelf een tikkeltje sick in the head.

Zwartengeel 5 mei 2007 18:51

Tja, waar zaten al onze verontwaardigde linksen toen De Croo onlangs hetzelfde lapte met de Vlaams-Nationalisten?

Raven 5 mei 2007 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2644567)
Tja, waar zaten al onze verontwaardigde linksen toen De Croo onlangs hetzelfde lapte met de Vlaams-Nationalisten?

Selectieve verontwaardiging noemt men dat

C2C 5 mei 2007 19:21

Heeft De Croo ooit gezegd dat Vlaams-nationalisten geestesgestoord zijn? Dat wil ik wel eens lezen. Ik geloof u niet.

duveltje382 5 mei 2007 19:23

"Zijn linkse stemmers geestelijk gehandicapt? Volgens Silvo althans wel..." ja volgens mij ook......

Raven 5 mei 2007 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2644636)
Heeft De Croo ooit gezegd dat Vlaams-nationalisten geestesgestoord zijn? Dat wil ik wel eens lezen. Ik geloof u niet.

Zijn exacte woorden waren "een mentale handicap".

Maar het verschil is louter semantiek

Havana 5 mei 2007 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2644567)

Zowel de uitspraak van De Croo als die van Silvio zijn zeer laag bij de grond. Laat dat duidelijk zijn. De Croo heeft zijn excuses nog aangeboden. Het zou voor Silvio misschien ook geen slecht idee zijn.

Maar je kan toch moeilijk iemand verwijten niets te hebben gepost in de post rond de uitspraken van De Croo?!? Dat je verwijten rondstrooit naar mensen die de uitspraak van De Croo ten volle steunen, daar kan ik nog inkomen.

BTW, zei in de topic rond De Croo toen niet iets alsr "als de argumenten op zijn, speelt men op de man...". Daar sta je toch nog steeds achter, veronderstel ik?

Zwartengeel 5 mei 2007 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2644678)
Zowel de uitspraak van De Croo als die van Silvio zijn zeer laag bij de grond. Laat dat duidelijk zijn. De Croo heeft zijn excuses nog aangeboden. Het zou voor Silvio misschien ook geen slecht idee zijn.

Maar je kan toch moeilijk iemand verwijten niets te hebben gepost in de post rond de uitspraken van De Croo?!? Dat je verwijten rondstrooit naar mensen die de uitspraak van De Croo ten volle steunen, daar kan ik nog inkomen.

BTW, zei in de topic rond De Croo toen niet iets alsr "als de argumenten op zijn, speelt men op de man...". Daar sta je toch nog steeds achter, veronderstel ik?

De Croo heeft zich inderdaad geëxcuseerd... ten overstaan van de gehandicapten, wel te verstaan.

Havana 5 mei 2007 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2644696)
De Croo heeft zich inderdaad geëxcuseerd... ten overstaan van de gehandicapten, wel te verstaan.

Ik wil absoluut De Croo niet verdedigen, integendeel. Maar ik snap de excuses richting mensen met een handicap, mits "gehandicapte" als soort scheldwoord wordt gebruikt. Al hij had zich idd beter geëxcuseerd tov iedereen - tegenover elke Belg.

Ik vind zulke uitspraken simpelweg niet passen voor prominente politici, of het nu linksen of rechtsen zijn. Zulke uitspraken verwacht ik enkel van kinderen, niet van volwassen personen. Jij ook?

Zwartengeel 5 mei 2007 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2644729)
Ik vind zulke uitspraken simpelweg niet passen voor prominente politici, of het nu linksen of rechtsen zijn. Zulke uitspraken verwacht ik enkel van kinderen, niet van volwassen personen. Jij ook?

²

lombas 5 mei 2007 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2644549)
Die man is een beetje ziek hé. Dat weten we nu toch al langer.

De vraag is: waarom loopt hij nog vrij rond?

En: iemand die de meerderheid van zijn eigen landgenoten als geestesgestoorden ziet, is uiteraard zelf een tikkeltje sick in the head.

L'Unione vertegenwoordigt helemaal niet "de meerderheid van de Italianen".

tomm 6 mei 2007 06:01

Berlusconi is zelf een clown dat weet heel Italië al langer daarom dat ze hem weggestemd hebben. Italianen zijn dus niet geestesgestoord, ondanks al de onzin die ze dagelijks via Berlusconi-tv te slikken krijgen. (waaronder obligaat vanaf 11 u 's avonds een erotisch belprogramma voor loosers)

Chipie 6 mei 2007 10:29

Had hij nu nog gezegd dat communisten geestelijk gehandicapt zijn, dan zat hij vermoedelijk dicht bij de waarheid...

Alleen zullen de communisten dat nooit beseffen..; Anders waren ze natuurlijk niet geestelijk gehandicapt... :roll: ;-)

Sinistra 6 mei 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2644463)
Het is weer zover. Berlusconie liet weer eens een hersenscheetje.
Hij vindt dat linkse stemmers thuishoren in een psychiatrisch ziekenhuis, maar ik denk dat een babbel met een psych niet overbodig is voor Stoere Silvio zelf.

Bron

En gelijk had hij, hoewel ik zou nog een stap verder gaan, wat mij betreft horen ze thuis in de gevangenis...

Havana 6 mei 2007 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 2645737)
En gelijk had hij, hoewel ik zou nog een stap verder gaan, wat mij betreft horen ze thuis in de gevangenis...

Jij zou er politiek gevangenen van maken dus - :|

Sinistra 6 mei 2007 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2645789)
Jij zou er politiek gevangenen van maken dus - :|

Mensen zoals C2C die oproepen tot geweld die wel ja. Linksen die braaf hun mening uiten uiteraard niet.

C2C 6 mei 2007 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 2645860)
Mensen zoals C2C die oproepen tot geweld die wel ja. Linksen die braaf hun mening uiten uiteraard niet.

Dat pik ik niet. Ik heb nooit opgeroepen tot geweld. Leugenaar. Naar de goelag, dude. Duh.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be