![]() |
De JA campagne, de domste ooit.
De SP.a lanceert de nieuwe JA campagne.
De domste ooit. Het enige dat ze bereikt hebben is dat de de burger dubbel ligt van het lachen. De meest corrupte partij wil zich profileren met "JA" als slogan. Wel laten we ze helpen..... zie meer op op...... ![]() |
Deze is beter
![]() |
NOG beter past dat bij rechts, maar dan wel met andere kop...
|
het is tenminste een campagne die uitgaat van de eigen sterkte ipv een goedkoop populistisch rondje moddergoeien naar de anderen, zoals bij het VB en lijst dedecker het geval is.
...of misschien zijn dat nu eenmaal de enige 'sterkten' van het VB en LDD. |
Citaat:
wil je parodiëren, zorg dan tenminste voor wat niveau zodat het ook nog humoristisch is. |
Citaat:
|
Dat is humor van het volk: simpel en voordehandliggend.
Ge moet eens reacties op krantenartikels lezen, vooral die van HET VOLK. |
Het volk is dom. Geef ze brood en spelen.
Consumptiegoederen en entertainment in hedendaagse termen. |
Stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over welke "regeltjes" gaat het? De gemengde economie waarin wij leven is de meest welvarende staatsvorm van de geschiedenis van de mensheid. Ons land is een van de meest welvarende van de wereld. Dit hebben we te danken aan een uniek systeem waarbij het wilde kapitalisme moest wijken, en er een geregeld kapitalisme is ontstaan, na jaren van sociale strijd door vakbonden en sociaal democraten. Een succes story, ongehoord in de geschiedenis van de mensheid. De regels die ons pensioen, onze werkzekerheid, onze armoedebestrijding, onze sociale zekerheid en ons gratisse gezondheidszorg en ziekteverzorging, ouderlingen verzorging regelen zijn onze trots en rijkdom. Ze worden ons benijdt door alle landen die dit niet hebben. Inclusief the United States of Poverty. En nu komen de alleslimsten van ons land, de intellectuele sukkels, de gebuisde economien en de voorhoede van het middeleeuws denken, de kampioenen van de "nieuwe WANorde" af met een affiche, om dit AAN TE KLAGEN. Goe bezig! Stem VB! |
de campagne van het veebee is minstens zo dom als deze hier.:roll:
|
Lol @ affiche. :")
Alé, kom mensen. Ik ben nu zelf verre van anti-sp.a ('k ga er wel niet op stemmen), maar dit is toch hilarisch. :") Ge moet het maar verzinnen. Oké; ja, kleuterachtig. Maar toch. :p Ach, geef me aapjes en Van Hecke, Annemans en Dewinter hun hoofd en ik ga ook dubbel hoor. Leer toch relativeren. ^^ Verder ga ik wel akkoord met Feremans zijn post. De gemengde economie heeft voor veel welvaart gezorgd. Met die nuance dat het geen (nooit) afgewerkt proces is en zal zijn. |
Citaat:
Ja,Ja,Ja ................. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Weer goed gelachen :-P |
De 'JA' campagne lijkt mij een lachertje, alhoewel ik toegeef dat die vh Belang mij vooralsnog weinig wervend lijkt.
|
Ik ben geen fan van politieke campagnes, ook niet van deze dus. Maar ik apprecieer het dat ze uitgaan van hun eigen kracht, ipv anderen zwart te maken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be