Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Gelukwensen register voor de heer Yves Leterme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88929)

4x10E6 6 mei 2007 08:27

Gelukwensen register voor de heer Yves Leterme

Hierbij wordt een felicitatie register voor de heer Yves Leterme geopend.
Forumleden kunnen via thread hun gelukwensen overmaken aan de heer Leterme met zijn aanstelling als koploper van de CD&V senaatslijst. Alle gelukwensen worden na 2 weken verzameld door onderhavige; om die daarna en vrac over te maken aan de heer Leterme via [email protected].

Proficiat mijnheer Leterme, na maandenlang campagne gevoerd te hebben voor de nakende federale verkiezingen (de volkstuintjes, de kermiskoersen, het garnalenpellen, etc) is deze officiële erkenning vanuit de CD&V stellig een knoert van een opsteker voor U.
Deze erkenning zal de pil vergulden, wanneer U ontslag neemt als Vlaams Minister-president.
Naar ik mag aannemen neemt U, volledig in lijn met de beginselen van het betere bestuur, toch vandaag nog ontslag als Vlaams Minister-president ?

Halleluja, hij is waarlijk opgestaan, de Übertsjeef.

davidg 6 mei 2007 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 2645230)
Forumleden kunnen via thread hun gelukwensen overmaken aan de heer Leterme met zijn aanstelling als koploper van de CD&V senaatslijst. Alle gelukwensen worden na 2 weken verzameld door onderhavige; om die daarna en vrac over te maken aan de heer Leterme via [email protected].

Proficiat mijnheer Leterme, na maandenlang campagne gevoerd te hebben voor de nakende federale verkiezingen (de volkstuintjes, de kermiskoersen, het garnalenpellen, etc) is deze officiële erkenning vanuit de CD&V stellig een knoert van een opsteker voor U.
Deze erkenning zal de pil vergulden, wanneer U ontslag neemt als Vlaams Minister-president.
Naar ik mag aannemen neemt U, volledig in lijn met de beginselen van het betere bestuur, toch vandaag nog ontslag als Vlaams Minister-president ?

zo klinkt de roep van de afgunstvogel in het grote donkere bos...

4x10E6 6 mei 2007 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door davidg (Bericht 2646039)
zo klinkt de roep van de afgunstvogel in het grote donkere bos...

wikiwij..wikiwij..wikiwij..

Max van Dietschland 6 mei 2007 18:21

Citaat:

U bent van den VLD zeker. :roll:

lomeanor 6 mei 2007 18:33

Dit hoor toch niet in binnenland thuis?

K&K aub!

4x10E6 6 mei 2007 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2646383)
Dit hoor toch niet in binnenland thuis?

K&K aub!

Mijn waarde Iomeanor,

Nagel op de kop; dit valt, net zoals de heer Letermes kandidatuur, niet onder het kopje "binnenland", maar onder de hoofding "Ik doe het voor Vlaanderen".

X&Y Astemblief!
virmiljoen

Uh-Huh 6 mei 2007 22:43

Citaat:

:lol:

Den Ardennees 7 mei 2007 18:51

Welja,

het "luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden" , heeft alleszins weer een mooie illustratie gekregen.

ancapa 7 mei 2007 19:54

geen campagne gevoerd en toch wekelijks dagen aan een stuk in de kranten !

daar kan slangen een puntje aan zuigen... als dat geen staaltje strategie is weet ik het ook niet meer.

Den Ardennees 7 mei 2007 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 2648557)
geen campagne gevoerd en toch wekelijks dagen aan een stuk in de kranten !

daar kan slangen een puntje aan zuigen... als dat geen staaltje strategie is weet ik het ook niet meer.

Nah, op zich kan dat me geen reet schelen, de pers moet er maar geen aandacht aan schenken. Het zit me gewoon tegen dat men een moraal predikt, maar er zich dan zelf niet aan houdt. Wij hebben genoeg van de pastoors die zedelijkheid prediken, maar zélf naar de hoeren gaan.

Hans1 8 mei 2007 13:25

Waarom noemt Leterme zich eigenlijk christelijk?

Morduk 8 mei 2007 15:18

Oef, wat een sarcastische oprisping.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be