![]() |
hoe zit het met Patriot? (het blad, niet het lid)
Enige tijd geleden hier nog met veel bombarie aangekoningd: het eerste nummer van het BUB-partijblad 'Patriot'. Ik denk zelfs nog aangekonding door het gelijknamige forumlid. Hoe zit het daar ondertussen mee?
|
Verschijnt nog steeds maandelijks, met als hoofdredacteur Ruben Cottenjé geloof ik.
Met mij gaat het trouwens ook goed, dank u. ;) |
Citaat:
|
Bedankt, Driewerf, ik wens u hetzelfde en als jullie het CAP/LSP-krantje ooit in "Driewerf!" veranderen, zal ik je dat nog eens in een aparte topic wensen ook! ;)
|
Tweede nummer is overigens uit:
Patriot(e) 2 : Februari , maart 2007 2de nummer Klik om te lezen Redactie: Noord-Gistelhof 10, B-8000 Brugge Eindredactie: Ruben Cottenjé de Dauphin Studiedienst: Bruno Yaminne, Tim Struyven Medewerkers: Patrick Denis, François Wolters, Michael Lemenu |
500 Euro voor het erelidmaatschap???? 8O 8O 8O 8O 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg, zijn die 2-3 zielige pagina's nu echt alles? Is dat een "maandblad"? Het lijkt eerder op een stuk wc-papier dat haastig werd beschreven. Blijkbaar is dat "blad" een al zo grote flop als de partij. Nu ja, vermits het enige doel van de BUB het amuseren en entertainen van Vlamingen is kan ik hier wel smakelijk om glimlachen ;-)
|
U moet het eens doen met uw eigen geld. We zullen zien hoever u geraakt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bezint gij u maar over uw zoveelste flop, deze keer in Sint-Genesius-Rode.
Wij maar belastingen betalen voor uw kaartenhuisje en gij nog geen deftig betoginkje kunnen organiseren.:lol: |
Citaat:
|
Tof maandblad, maar toch enkele vraagjes betreffende de inhoud.
1) U verkoopt boompjes om "Kom op tegen Kanker" te steunen. Hoeveel heeft uw actie voor de tsunami opgeleverd? 2) Hebt u die vlag met die "Belgische Leeuw" (zie p. 2) zelf gevonden of is dat plagiaat? 3) Wil Erwin Vervecken met uw partij geassocieerd worden? Was het niet tegen de veiligheidsregels om zoveel vlaggetjes mee te brengen naar de koersen? 4) Wordt die nieuwe Brabançonne het officiële volkerenlied van het Hanse België? 5) Zijn die B.U.B.-rapporten over de klimaatopwarming voor inzage vatbaar of komen ze van een geheime, doch betrouwbare bron? |
Citaat:
Zijt ge nu verbaasd dat een ere-lidmaatschap 500 euro kost? de lage prijs voor zo'n erelidmaatschap duidt duidelijk op een partijtje dat het moeilijk heeft om leden te vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be