Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Dit forum heeft weinig succes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89020)

Stratcat 7 mei 2007 23:33

Dit forum heeft weinig succes

Stel ik vast.

Vorenus 7 mei 2007 23:37

nochtans de forum met de meeste bezoekers en postings. (Beweren ze)

Morduk 8 mei 2007 09:32

Ahum....een subforum dat drie dagen bestaat...
Ik heb het zelf vandaag nog maar voor de eerste keer gezien.

Groentje-18 9 mei 2007 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2648958)
Stel ik vast.

Wrijf het er maar in, ja. :(

;)

baseballpolitieker 9 mei 2007 13:55

Een maandje wachten en dan kunnnen we verder praten...

Duvelke 9 mei 2007 13:58

idd, het doet het niet veel slechter dan sommige andere subfora :)

baseballpolitieker 9 mei 2007 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2651259)
idd, het doet het niet veel slechter dan sommige andere subfora :)

Ligt ook wel een beetje in niemandsland...
Ga eens vragen aan de moderatie om een wetenschappelijk en geschiedkundig forum op te richten in deze katern!

Stratcat 12 mei 2007 23:38

Vaststelling geconfirmeerd.

Groentje-18 16 mei 2007 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2657114)
Vaststelling geconfirmeerd.

Ik ben zeer verrast in positieve zin eigenlijk! :D

Ik had verwacht dat de meeste topics van mijn of de handen van andere milieuvrienden moesten komen.
Ik was nog zodanig aan het nadenken over de aanpak dat ik nog niets gepost heb, en zelfs de grote 'hoe zit het allemaal' uitleg moet nog komen waarop men dan vervolgens kan reageren.
Er zijn ook nog nauwelijks nieuwe artikels aangebracht (omdat ik eerst 'de fundamenten' wou meegeven). Dit forum is me nu al boven mijn pet gegroeid (de juiste uitdrukking is me ontglipt. :?). En er is nog niet een 'actieve reclamecampagne' gevoerd. Dit forum is een waar succes. ;)
(Of hoe alles afhangt van perceptie. ;))

Percalion 16 mei 2007 11:46

Percalions vaststelling:
dit is een klein subforum dat niet in omvang kan toenemen; als het aantal mensen dat hier komt posten toeneemt, dan moet dus de temperatuur stijgen.

Forumopwarming!

Stratcat 17 mei 2007 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 2663451)
Ik ben zeer verrast in positieve zin eigenlijk! :D

Ik had verwacht dat de meeste topics van mijn of de handen van andere milieuvrienden moesten komen.
Ik was nog zodanig aan het nadenken over de aanpak dat ik nog niets gepost heb, en zelfs de grote 'hoe zit het allemaal' uitleg moet nog komen waarop men dan vervolgens kan reageren.
Er zijn ook nog nauwelijks nieuwe artikels aangebracht (omdat ik eerst 'de fundamenten' wou meegeven). Dit forum is me nu al boven mijn pet gegroeid (de juiste uitdrukking is me ontglipt. :?). En er is nog niet een 'actieve reclamecampagne' gevoerd. Dit forum is een waar succes. ;)
(Of hoe alles afhangt van perceptie. ;))

:-)

Perceptie.

Ben jij een milieuvriend? Ik ook.

Boven het hoofd gegroeid bedoel je wschl.

Die grote 'hoe zit het allemaal' uitleg heb je op dit forum wel al een een paar keer gegeven hoor. Met telkens hetzelfde grafiekje. ;-)

Stratcat 17 mei 2007 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2664083)
Percalions vaststelling:
dit is een klein subforum dat niet in omvang kan toenemen; als het aantal mensen dat hier komt posten toeneemt, dan moet dus de temperatuur stijgen.

Forumopwarming!

Percyptie.

Stratcat 17 mei 2007 13:52

Goentje, ben jij lid van Natuurpunt?
Ik geloof dat ik iets gratis krijg als ik iemand anders lid maak.

Groentje-18 17 mei 2007 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 2665639)
:-)

Perceptie.

Ben jij een milieuvriend? Ik ook.

Boven het hoofd gegroeid bedoel je wschl.

Die grote 'hoe zit het allemaal' uitleg heb je op dit forum wel al een een paar keer gegeven hoor. Met telkens hetzelfde grafiekje. ;-)

Ow oké, goed om weten.

En dat was het inderdaad ja. :oops:

Een mens kan niet genoeg herhalen. Neen, maar gezien dit een apart forum was dacht ik dat het leuk zou zijn die uitleg nog eens te doen.

Ik ben nergens lid van als het geld kost, sorry. Student zijn is duur. ;)

Stratcat 17 mei 2007 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 2666519)
Ik ben nergens lid van als het geld kost, sorry. Student zijn is duur. ;)

Mag ik dat vertalen als : uitgaan (b.v.naar de Versuz gaan) is duur?

Wees eens een beetje consequent, hé meisje.

Wat bereik je er mee om hier nog maar eens het grote topic over klimaatsverandering te starten?
Voor nog geen 25 EUR ben je lid van Natuurpunt.
Dat lijkt me een betere investering voor een milieuvriend.

MaGNiFiCaT 26 mei 2007 20:30

zzzzuuuuccccchht!!!! Klimaat is sooooo saaaaiiii.

MaGNiFiCaT 26 mei 2007 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 2686850)
zzzzuuuuccccchht!!!! Klimaat is sooooo saaaaiiii.

Een domme reactie, ik weet het.

Maar ik meen het.....;-)

baseballpolitieker 27 mei 2007 12:32

Ik mag hieruit besluiten dat maar twee forums het zullen overleven, en deze hoort er niet bij!:lol:

Groentje-18 27 mei 2007 15:26

Ik heb de indruk dat sommige mensen er echt op zitten te wachten, op het verval.
En ja, het is niet echt gegaan zoals ik het wou. Maar het staat dan ook in de meest afgelegen hoek die je je kan indenken.
Mensen die sowieso al niet geloven in klimaatsverandering zullen zich de moeite getroosten om naar hier te komen. Net zoals ik het niet de moeite vind om de zoveelste NWO-thread te lezen. (Velen zien de klimaatsverandering ironisch genoeg op dezelfde manier heb ik de indruk...)
Mensen die er echt in geloven kunnen hier discussiëren op een wat wetenschappelijker niveau, maar er zitten te weinig wetenschappers hier daarvoor vrees ik. En moesten die hier zitten, wat is de meerwaarde van een discussie met een stelletje leken. :(

skaldis 27 mei 2007 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 2688129)
Ik heb de indruk dat sommige mensen er echt op zitten te wachten, op het verval.
En ja, het is niet echt gegaan zoals ik het wou. Maar het staat dan ook in de meest afgelegen hoek die je je kan indenken.
Mensen die sowieso al niet geloven in klimaatsverandering zullen zich de moeite getroosten om naar hier te komen. Net zoals ik het niet de moeite vind om de zoveelste NWO-thread te lezen. (Velen zien de klimaatsverandering ironisch genoeg op dezelfde manier heb ik de indruk...)
Mensen die er echt in geloven kunnen hier discussiëren op een wat wetenschappelijker niveau, maar er zitten te weinig wetenschappers hier daarvoor vrees ik. En moesten die hier zitten, wat is de meerwaarde van een discussie met een stelletje leken. :(

Wat je wel kan doen is hier een soort bibliotheek aanleggen met (wetenschappelijke) teksten allerhanden die iedereen kan gebruiken om zijn argumenten te staven in fora als maatschappelijk, binnenland, buitenland, ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be