![]() |
Sarkozy-fan zwaait met riotgun in Molenbeek
Citaat:
Ja, als je zo een overwinning moet vieren... |
Citaat:
Of moet ik hier gaan beginnen zeggen van de 300 (?) auto's die opgebrand zijn? Of hoeveel waren het er. |
Citaat:
592 arrestaties 78 agenten gewond |
Citaat:
En nu? Daarom heeft een Sarkozy-fan een vrijgeleide om hier met een riotgun te zwaaien? |
Citaat:
Een of andere idioot die wat enthousiast deed met een riotgun. Opgepakt en zal vervolgd worden. Probleem opgelost. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ze hebben hard gewerkt in 2 nachten ;-) dat tegen 1 maloot, die wa veel gedronken had precies... pas op die clown mogen ze ook een tijdje in den bak steken... |
Citaat:
|
Citaat:
Jij begon erover dat 1 uitzondering de regel niet maakt, terwijl ik daar niets over gezegd heb. Maw je wijkt af van de kern van de draad. |
Citaat:
Heb ik dat gezegd? Of is het zo dat nu je dit gezegd heb die man daar niet gestaan heeft met een riotgun ofzo? |
Citaat:
|
Maar vooral toch ter rechterzijde :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() rot toch gewoon op man ! |
Citaat:
|
Citaat:
Altijd dat zwart/wit spelletje spelen. Ze horen allemaal den bak in, die 54 jarige zot inclusief (best wel apart steken dan toch ;-)). |
Citaat:
Nieuwe rellen na zege Sarkozy Op het Place de la Bastille in het centrum van Parijs raakten ongeveer vierhonderd jongeren slaags met de politie. De oproerkraaiers uit extreemlinkse en anarchistiche hoek sloegen winkelruiten kapot en staken auto's in brand. De politie zette traangas in om de jongeren uiteen te drijven en arresteerde zo'n honderd personen. Het plein was zondagavond ook al het toneel van rellen. |
Citaat:
Zoek het verschil.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be