Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   CluB BruggE (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89088)

baseballpolitieker 8 mei 2007 22:08

CluB BruggE

CLUB BRUGGE naar de FINALE! :cheer:

Zo kunnen we tenminste nog in de uefacup geraken anders was het seizoen een complete ramp!

Maar we zijn er dus, 2-0 tegen de AA's! :cheer:

Duvelke 9 mei 2007 10:07

anonieme alcoliekers?

mja, dan kunnen ze toch nog iets winne ?! :P

Voodoo Child 9 mei 2007 17:08

bufalo bufalo kwak kwak kwak was wel niet in goeie doen

groenzwarte commie 9 mei 2007 20:19

hopelijk gaat standard door en verliest klup de finale. dan geen europees avontuur dit jaar :cheer:

anyway, de match die er voor mij echt toe doet is de laatste competitiematch. Remember the 17th of december ;-)

Tegendradigaard 10 mei 2007 14:35

Ik hoop toch dat Club de beker wint. Dan is mijn schoonvader weer eens een tevreden mens....

flyingrhyno 11 mei 2007 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groenzwarte commie (Bericht 2651975)
hopelijk gaat standard door en verliest klup de finale. dan geen europees avontuur dit jaar :cheer:

anyway, de match die er voor mij echt toe doet is de laatste competitiematch. Remember the 17th of december ;-)

Hopelijk wordt De Boeck een succes bij "Serkul", anders wordt het terug naar 2de klasse.... :cheer:
:roll:

Enne dat van die laatste competitiematch eh .... Pas maar op dat jullie geen pak voor de broek krijgen.... Remember AA Gent op de openingsspeeldag van de eerste klasse ;)
(het was dan ook de enige match dit seizoen, in de competitie weliswaar, waar ze konden overtuigen)

Monocle 11 mei 2007 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno (Bericht 2654918)
Hopelijk wordt De Boeck een succes bij "Serkul", anders wordt het terug naar 2de klasse.... :cheer:
:roll:

Enne dat van die laatste competitiematch eh .... Pas maar op dat jullie geen pak voor de broek krijgen.... Remember AA Gent op de openingsspeeldag van de eerste klasse ;)
(het was dan ook de enige match dit seizoen, in de competitie weliswaar, waar ze konden overtuigen)

ff pronostikeren :p

Cercle - Club 0-5 ...

AdrianHealey 11 mei 2007 16:19

Als wij de beker halen, dan ga ik eens heel hard lachen over de grote hoeveelheid onrechtvaardigheid in de wereld.

groenzwarte commie 12 mei 2007 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2654938)

Cercle - Club 0-5 ...

om te beginnen speelt klup "thuis" en niet cercle.
mijn pronostiek: fc loppem - ksv cercle brugge: 1-2

groenzwarte commie 12 mei 2007 16:04

wat ik mij afvraag: zal klup zich laten verliezen vanavond?

als standard wint tegen klup en gent laat punten liggen, dan is loppem zeker van europees voetbal, dan moeten ze niet eens de bekermatch winnen tegen standard.

wss de eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat de boeren winnen vanavond :-)

Monocle 12 mei 2007 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groenzwarte commie (Bericht 2656360)
wat ik mij afvraag: zal klup zich laten verliezen vanavond?

als standard wint tegen klup en gent laat punten liggen, dan is loppem zeker van europees voetbal, dan moeten ze niet eens de bekermatch winnen tegen standard.

wss de eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat de boeren winnen vanavond :-)

Is niet helemaal juist, groen/zwarte-vriend :p, enkel en alleen als RSCA de finale haalde was Club Brugge, of FC Loppem zoals jij ze zo fijntjes noemde, zeker van europees voetbal. Als Standard de bekerfinale zou winnen dan komt de 4de in de eindstand van de Jupiler League het extra europees ticket opeisen.

baseballpolitieker 12 mei 2007 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2657162)
Is niet helemaal juist, groen/zwarte-vriend :p, enkel en alleen als RSCA de finale haalde was Club Brugge, of FC Loppem zoals jij ze zo fijntjes noemde, zeker van europees voetbal. Als Standard de bekerfinale zou winnen dan komt de 4de in de eindstand van de Jupiler League het extra europees ticket opeisen.

Tis nie waar...???
Als da waar is hé, heel mijn droom stort in.:twisted: Maar ja er is nog niets verloren, gewoon winnen is dus de boodschap!:cheer:

groenzwarte commie 13 mei 2007 10:24

:-P
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2657162)

Excuseer! Dacht dat dat extra europees ticket dan naar de verliezer van de bekerfinale ging. Bedankt voor deze rechtzetting, er is dus nog hoop :-P

maarte 13 mei 2007 10:25

We moeten idd winnen tegen de calimero's

longhorn 14 mei 2007 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groenzwarte commie (Bericht 2656357)
om te beginnen speelt klup "thuis" en niet cercle.
mijn pronostiek: fc loppem - ksv cercle brugge: 1-2

Uila! Nie lachen met SV Loppem. We degraderen wel weer naar 4e provinciale maar volgend jaar spelen we weer in 3e. :-)

En hopelijk wordt het 1-2 voor Cercletje tegen de klup.
Maar dat er commies voor de Cercle waren wist ik nie. Ik peinsde da 't sjiek volk van Brugge voo de Cercle was.:?

groenzwarte commie 18 mei 2007 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 2660311)
Uila! Nie lachen met SV Loppem. We degraderen wel weer naar 4e provinciale maar volgend jaar spelen we weer in 3e. :-)

En hopelijk wordt het 1-2 voor Cercletje tegen de klup.
Maar dat er commies voor de Cercle waren wist ik nie. Ik peinsde da 't sjiek volk van Brugge voo de Cercle was.:?

vroeger was cercle de "bourgeois" ploeg idd, maar je moet eens in de kop van de cercle komen kijken. onder de jonge gasten wordt er "links" (spa, groen) tot heel links gestemd (pvda, lsp). er is een tijdje met een che bandieri gezwaaid ook, maar daar is dan reactie op gekomen van sommigen dat ub05 apolitiek moest blijven en zo. om gezever en gezaag te vermijden heeft die jongen zijn vlag maar aan de kant gelegd ;-)

groenzwarte commie 21 mei 2007 12:32

FC Loppem:

- tweede grootste budget in eerste klasse
- gedeelde zesde plaats in eindklassement

- ploeg van 't stad: cercle

- europees hahaha

- sporting kampioen

- één ding is zeker: standard wint de beker!

MOOI LIJSTJE MET RESULTATEN DIT JAAR!!! :twisted: :-P :-)

Monocle 21 mei 2007 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2654938)

Cercle - Club 0-5 ...

'k zat er precies wel ff naast :(

3-3, bwah... het seizoen is gedaan, hopelijk volgend jaar beter...

longhorn 21 mei 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2674709)
'k zat er precies wel ff naast :(

3-3, bwah... het seizoen is gedaan, hopelijk volgend jaar beter...

Als Cercle-man hoop ik dat Club de beker wint. Als Bruggeling kan je toch moeilijk voor een ploeg uit Luik zijn?

baseballpolitieker 21 mei 2007 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 2675333)
Als Cercle-man hoop ik dat Club de beker wint. Als Bruggeling kan je toch moeilijk voor een ploeg uit Luik zijn?

Aah onze Amerika man is ook een bruggeling!:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be