Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hoeveel mensen zouden CAP kennen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89151)

duveltje382 9 mei 2007 19:10

Hoeveel mensen zouden CAP kennen?

Ik stel mij de vraag hoeveel mensen CAP eigenlijk kennen buiten dit forum?
Gewoon in de straat waar jij in woont,ik denk persoonlijk niet veel

Graaf van Vlaanderen 9 mei 2007 19:18

ik alvast niet :oops:
Wat is Cap als ik het vragen mag;-)

duveltje382 9 mei 2007 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graaf van Vlaanderen (Bericht 2651847)
ik alvast niet :oops:
Wat is Cap als ik het vragen mag;-)

Dat maak je mij niet wijs hoor :-P
Waar is je stem in de peiling trouwens :lol:

Zwartengeel 9 mei 2007 19:23

Héél weinig, denk ik, afgaande op de reacties van de mensen als ik het onderwerp ter sprake breng.

duveltje382 9 mei 2007 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2651857)
Héél weinig, denk ik, afgaande op de reacties van de mensen als ik het onderwerp ter sprake breng.

Idd. denk ik ook,dus weinig zin om op zoiets te stemmen hé....

Graaf van Vlaanderen 9 mei 2007 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2651850)
Dat maak je mij niet wijs hoor :-P
Waar is je stem in de peiling trouwens :lol:

mag niet stemmen;-)

ben nog te jong zeker:-D

duveltje382 9 mei 2007 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graaf van Vlaanderen (Bericht 2651871)
mag niet stemmen;-)

ben nog te jong zeker:-D

:lol::lol::lol:
Idd je bent nog te jong :-P

Thomas- 9 mei 2007 19:33

Ik denk fors onder de 20%

Metternich 9 mei 2007 19:34

-20%

duveltje382 9 mei 2007 19:41

Moderators,kan je een mogelijkheid bij de peiling plaatsen,-20%
Bij deze dankt het duveltje jullie

C.C. 9 mei 2007 19:55

Ik denk minder dan 20 %. Tis een partij die hoogstwaarschijnlijk de kiesdrempel niet zal halen , waardoor de partij ook geen bekendheid zal verwerven. Tis spijtig dat de kleine partijtjes geen kansen meer krijgen in dit 'land'.

calimero 9 mei 2007 19:58

Ik ben de kleinste partij dat geen kans krijg om zich bekend te maken waardoor velen niet op mij wil stemmen omdat ik zo klein en ongezien ben,"Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk"

Brandaan 9 mei 2007 20:04

In mijn straat? Dik onder de 20%.....

Jonas Elossov 9 mei 2007 20:08

CAP heeft ongetwijfeld een groot kiespotentieel, het probleem zal zijn van het te berijken. Dat veel mensen open staan voor onze ideeën staat buiten kijf...

Kom net van een debat aan de Hogeschool Gent; Voor het debat haalde CAP 1% na het debat 24%... Zo zie je maar. Het probleem is dat vooral de media ons op dit moment overal buiten proberen houden - En zo kan je natuurlijk geen, of toch moeilijk, naambekendheid krijgen.

duveltje382 9 mei 2007 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 2651957)
CAP heeft ongetwijfeld een groot kiespotentieel, het probleem zal zijn van het te berijken. Dat veel mensen open staan voor onze ideeën staat buiten kijf...

Kom net van een debat aan de Hogeschool Gent; Voor het debat haalde CAP 1% na het debat 24%... Zo zie je maar. Het probleem is dat vooral de media ons op dit moment overal buiten proberen houden - En zo kan je natuurlijk geen, of toch moeilijk, naambekendheid krijgen.

100% gelijk heb je,dus te vroeg nu om je stem er op te vergooien:?

vavli 9 mei 2007 20:15

In mijn vriendenkring, en die behoren toch tot de progressieve strekking en dus tot het potentieel, kent echt niemand CAP. En vermits CAP amper leden telt en geen financiele middelen heeft, is een electorale doorbraak zeker bij deze verkiezingen nog niet aan de orde. Het is nogal logisch dat de media een aan organisatie die hooguit een paar honderd leden telt, weinig aandacht schenkt.

Jonas Elossov 9 mei 2007 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vavli (Bericht 2651969)
In mijn vriendenkring, en die behoren toch tot de progressieve strekking en dus tot het potentieel, kent echt niemand CAP. En vermits CAP amper leden telt en geen financiele middelen heeft, is een electorale doorbraak zeker bij deze verkiezingen nog niet aan de orde. Het is nogal logisch dat de media een aan organisatie die hooguit een paar honderd leden telt, weinig aandacht schenkt.

Momentje, we zijn nog maar net onze verkiezingscampagne gestart... Trouwens: "It's better to choose what you want and don't get it than to choose what you don't want and get it." Conclusies moeten pas getrokken worden ná 10 juni.

BTW; CAP heeft alleszins een veel groter kiespotentieel dan eender welke andere linkse organisatie; Tom De Meester en Dirk Vanduppen haalden in datzelfde debat hierboven vermeld eerst 1% en daarna 2%; ondanks het feit dat De Meester zelfs vrij goed gesproken had.

duveltje382 9 mei 2007 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 2651984)
Momentje, we zijn nog maar net onze verkiezingscampagne gestart... Trouwens: "It's better to choose what you want and don't get it than to choose what you don't want and get it." Conclusies moeten pas getrokken worden ná 10 juni.

BTW; CAP heeft alleszins een veel groter kiespotentieel dan eender welke andere linkse organisatie; Tom De Meester en Dirk Vanduppen haalden in datzelfde debat hierboven vermeld eerst 1% en daarna 2%; ondanks het feit dat De Meester zelfs vrij goed gesproken had.

Ik zou doodgraag op de limburgse leeuw (CAP) willen kiezen,maar dat haalt niets uit,een verloren stem zou dat zijn voor de armen,en dat is het laatste wat ik wil

duveltje382 9 mei 2007 20:45

Veel te moeilijk taalgebruik bij CAP------ Meer oneliners---- ,meer Noël Slangen,meer Steve Stevaert,Meer Filip Dewinter Begrijp je ;)

djimi 9 mei 2007 21:08

Ik denk dus ook -20%, en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Er is een kans dat ik in juni mijn stem voor de Kamer hier in Brussel aan CAP zal geven, terwijl ik dan voor de Senaat zoals gewoonlijk voor Groen! zou stemmen.

En ik wil best wel een affiche van CAP aan mijn raam hangen (is spijtig genoeg op de derde verdieping, goed verscholen achter een dicht bladerdek nu het weer zomer wordt).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be