![]() |
bedrijf vriend Sarkozy voerde overheidsopdrachten uit
Citaat:
Lijkt mij genoeg om te bespreken. Toeval dat dit net n�* de verkiezingen naar boven komt ipv ervoor? |
ja maar rechtsen mogen dat hé
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wil doet er niet toe, ik denk dat je voorbij gaat aan het artikel dat ik gepost heb daarentegen... |
Dit is belachelijk ! De groep Bollorez is zo groot dat het al wel een wonder zou zijn dat ze niet voor de franse overheid gewerkt hebben. Ze zijn het bekendst van hun rederijen Delmas en CGM. Wat links poogt te doen is Sarkozy te binden aan het kapitalisme, want geld is slecht natuurlijk.
|
Citaat:
En Sarkozy die liegt dan maar zomaar, zonder reden zeker? Citaat:
|
jongens, jongens, jongens, wat een slechte verliezers die linksen.
Bijna niet te geloven. |
Citaat:
Het is allemaal de schuld van de anderen,hoor.... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat linkse presidenten voelen zal mij boeien, richt er een ander draadje over op als je het daar over wil hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar sinds de overwining van Sarkozy is de linkse kant gewoon op alle mogelijke manier aan het stampen in het wilde: Van betogingen tot geweld en vandalisme, van allerlei belachelijke en nutteloze analyses over de overwinning dankzij oude kiezers, via een zogenoemd schandaal over zijn drie dagen rust op een jacht ( terwijl de Fransen daar echt niet van wakker liggen ), en nu weer allerhande verdachtmakingen. Ik vraag me af wat er nog komt, en of links zich ooit gaat leren neerleggen bij de weliswaar magistrale doch democratische overwinning van Sarkozy. Leer ermee leven, de man is nu voor vijf jaar President, en misschien zelfs voor tien jaar. |
Citaat:
En moet dit niet serieus genomen worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus omdat er aanwijzingen zijn van fraude bij Sarkozy is dat 'niet volwassen' van links.:| |
Citaat:
Maar niemand die zit te klagen over wat de PS en de SPa hier allemaan doet: broer van Di Rupo die alle overheidscontracten in de wacht sleept, Charleroi (het woord zegt genoeg), Seraing, Daerden, ...de smeerpijp, Agusta ... Ik weet ook van een vriend wiens bedrijf meedeed aan een openbare aanbesteding in Wallonie hoe het er aan toe gaat. Nog voor er een lastencohier werd uitgeschreven was reeds bekend dat een PS-bevriend bedrijf het ging winnen. En dat kwam uit de groep zelf die het lastencohiet opmaakte. Om een schijn van correctheid te creëren vroegen ze aan een derde bedrijf een voorstel in te dienen dat zeker niet kon winnen... |
Citaat:
Citaat:
Lees dit. |
Citaat:
De Ps doet het ook, dus mogen wij dat ook?:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be