![]() |
Ik zal zelf eens een onderwerp lanceren. Gisteren verscheen p-magazine waarin ik een verbale boksmatch met De Winter heb uitgevochten. Het komt me voor dat de lezers van dat blad dezelfde jonge mensen zijn die ook op zulke fora surfen.
Bedenkingen? (buiten het feit dat het een mooie dame op de voorpagina is en dat zo'n interview voor een getrouwde man een ideaal excuus is om het blad eens te kopen...) |
Ik mag deze uitgave niet lezen, van mijn schoonmoeder, zelf al staat er een intervieuw in met Bart De Wever.
(bij gelegenheid stel ik misschien nog wel een vraag over uw schoonmoeder) :wink: |
Ik ben net van plan de Knack te gaan kopen. Heeft iemand enig idee hoeveel P-magazine kost?
|
Citaat:
U verwijt het VB van altijd maar te schelden. Uit het dubbelgesprek blijkt inderdaad dat één van de twee deelnemers idd vrij boertig uit de hoek kwam. En dat was niet Dewinter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik houd daar wel van (heb je al eens geteld hoeveel antwoorden ik heb geschreven op dit forum?). Maar het is niet leuk als mensen onbeleefd worden of eindeloos blijven doordrammen over hetzelfde. Als men dat een tijdje doet, lees ik die berichten niet meer.
|
Citaat:
Ik heb U bij de vorige verkiezingen ook op TV gezien, in de 7de dag of Bracke en Crabbé - ik weet het niet meer juist - en ook toen viel me op dat dat niet uw sterkste kant is. Maar bon... ieder zijn stijl natuurlijk. Misschien charmeert U er sommigen mee. Mij alvast niet; ik vind een minimum aan fatsoen een vereiste voor een politicus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoort u daar een N-VA'er over weeklagen? |
Citaat:
|
@ Bart de Wever
Gaat dit intervieuw ook over het debat in Edegem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alweer iets bijgeleerd. Zo'n forum biedt wel veel mogelijkheden. Tegen het einde van de week ben ik je voorbij. Nog 5 minuten doordoen en dan weer in vergadering...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be