![]() |
Breuk tussen moeder dochter relatie door Turk
En goede vriendin van mij is erg boos op haar dochter omdat deze met een Turk gaat trouwen
Ik vind persoonlijk dat mijn goede vriendin er fout in is,en zich niet dient te moeien met de keuze van haar dochter Zie ik dat nu fout,zelf als die dochter binnen afzienbare tijd met een hoofddoek rond loopt.... |
Is 't nen Turk zonder geld misschien?
Allez, allemaal zingen nu: en hedde gij meubele, en hedde gij huisgerief, dan kunde gij trouwe met uw lief .... |
Citaat:
Ach,ik vind dat ze 100% fout zit..... |
maar hoe gaan ze trouwen, is hij een christenen
|
Citaat:
Hij is Moslim natuurlijk,vandaar de onterechte woede van mijn vriendin(niet liefje hé) |
Citaat:
|
Citaat:
|
We lezen in de titel iets over Turken.
We zeggen: alle Turken buiten. Volgend onderwerp, bitte. |
Citaat:
Maar als je niet op een thread wil antwoorden geef ik U de raad om verder te gaan naar een of ander homo thread hé ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zit jij nu weer te l****n Het gaat eens niet over Hiltler hé,nee,dan is het niet ok .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ikzelf voor de eerste keer bij mijn huidige vrouw thuis kwam had ik in mijn linkerhand enkele zeer "linkse kranten" o.m. "De rode vaan". Bij mijn huidige echtgenote was dit oorzaak van grote consternatie en tegenwerking... Ongeveer één jaar na ons huwelijk heeft mijn schoonvader zich verontschuldigd voor deze onregelmatige stennis... Toen mijn vader met mlijn moeder in de maand mei 1945 per goederenwagon met hun eerstgeborene (ik dus) vanuit Hamburg weer voet op Berchemse bodem zetten, was de oudere zus van mijn vader reeds enkele jaren gehuwd met een jood, die overigens al zijn familie met de hoilocaust heeft zien vertrekken om nooit weer te keren.. Mijn moeder was wel duitse, maar nooit nazi, ze was zelfs geconcentratiekampt wegens anti-volkse daden en opvattingen ("swing muziek" ed..) Dit las illustraties van intermenselijke verhoudingen die voorrang hebben op "ideologie". De familie van je turk zal het waarschijnlijk ook moeilijk vinden dat er een bekering aan het huwelijk vooraf zou moeten gaan & ik ben de allerlaatste om te verkondigen dat een huwelijk met verschillende godsdiensten geen moeilijkheden zal kennen. Een vriendin van mijn dochter is al jarenlang airhostess van de luchtvaartmaatschappij van de Emiraten - alle moslimachtige huwelijkspretendenten die ze inmiddel had (..) heeft ze wijzselijk afgewezen. Er zijn vrouwen die de ondergeschikte rol die moslimlvrouwen volgens ons hebben een veilige, beschermde status vinden en er zijn vrouwen die zulke status ondenkbaar vinden. Een goede taktiek om "hoogte" te krijgen van de verhouding van haar dochter met de aspirant-turkse bruidegon is hem zo veel mogelijk in huis halen & hem leren kennen. Niet zijn religie is de hoofdzaak, maar wel de persoon die hij is ! |
Mijn dochters mogen uiteraard trouwen met wie ze willen maar als hun man een moslim is en zij zich moeten bekeren dan zijn ze op z'n minst onterfd.
|
Is't eentje met of zonder papieren, anders willen ze natuurlijk trouwen...
Ik heb een alleenstaand bejaard familielid die gemanipuleerd wordt door een hypocriete marokkaans ugly bitch die z'n dochter kan zijn:roll: en de oudere ilegale zusters doen ook al mee met die kermis. Dat je vriendin gewoon samen leeft met hem, trouwen is toch maar een papierke. Maar voor hem is dat natuurlijk niet genoeg. En als hij haar keuze niet respecteerd ivm niet deel te nemen aan z'n relige!! Dat hij dan trouwt met z'n leuke religie, k'zou zeggen maske andere & betere. Bezint eer ge begint. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be