![]() |
Songfestival maatbeker voor Europese toekomst
Nogmaals blijkt dat West Europa het onderspit delft.
In de toekomst zal dit nog erger worden! Nog 20 jaar en de West European is allochtoon in eigen land. Van mijn part kunnen ze het songfestival in hun gat steken. |
:cheer: liet ynternasjonaal :cheer:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat mij vooral opviel is de voortrekkerij bij de puntenverdeling!8O
Moldavië gaf 12 punten aan Roemenië. Macedonië gaf 8 punten aan Bulgarije. Rusland gaf 12 punten aan Wit-Rusland. Ook de Baltische Staten helpen mekaar enz.... En bekijk het scorebord eens, het beste West-Europese land-voor zover het dat is, is Griekenland. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest toch proficiat met uw Nederlands. Beter dan Paola |
:D
Het wordt steeds slechter en er zijn alleen maar des-pays-�*-la-noix. Niks grootse Europese Landen zoals Frankrijk, Engeland, Nederland, Italie... Neen, het is me een zooitje geworden, een travestie show met nu ook een lesbo clubje waarin vrouwen elkander bepotelen :lol: Wat mij vooral opviel is de voortrekkerij bij de puntenverdeling! Moldavië gaf 12 punten aan Roemenië. Macedonië gaf 8 punten aan Bulgarije. Rusland gaf 12 punten aan Wit-Rusland. Inderdaad! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verkies een noord-Afrikaan boven een Belg eender wanneer, zelfs al woon ik reeds jaren in België. Ook al zou die Noord-Afrikaan z'n liedje crap zijn.
Problemen mee? |
Citaat:
|
Citaat:
Is dit nu niet een beetje teveel off-topic aan het worden..? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be