Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Privé Berichten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89286)

PollyCorrect 12 mei 2007 23:41

Privé Berichten?

Beste Moderatie!

Ik wilde een privé berichtje sturen naar iemand hier, en kreeg dit als antwoord:

***** heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.

Als banneling kan men dus ook geen privé berichten meer krijgen en lezen??

Is dat niet in strijd met de wet op privacy?

baseballpolitieker 12 mei 2007 23:51

zo weet je meteen of een persoon je geblokt heeft!:lol:

Is natuurlijk ook een instelling die je vooraf zelf kiest!

PollyCorrect 12 mei 2007 23:55

Die persoon heeft me niet 'geblokt', die persoon blijkt gebanned, en kan zelfs geen privé berichten meer krijgen noch lezen.

Vind je dat normaal? :?

baseballpolitieker 12 mei 2007 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 2657167)
Die persoon heeft me niet 'geblokt', die persoon blijkt gebanned, en kan zelfs geen privé berichten meer krijgen noch lezen.

Als hij geblokt is kan hij wss niet meer op het forum dus...JA!

tronca 14 mei 2007 05:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 2657122)
Beste Moderatie!

Ik wilde een privé berichtje sturen naar iemand hier, en kreeg dit als antwoord:

***** heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.

Als banneling kan men dus ook geen privé berichten meer krijgen en lezen??

Is dat niet in strijd met de wet op privacy?

Een banneling is hier niet meer welkom en kan dus ook niet langer gebruiken maken van de faciliteiten van dit forum. Dat is zo klaar als een klontje. Wat de privacy-wetgeving hiermee te maken heeft is mij een raadsel, ik zie niet in hoe iemands privacy geschonden wordt in deze. U zal dus andere mogelijkheden moeten zoeken om met deze persoon te communiceren, los van dit forum.

flyingrhyno 14 mei 2007 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 2657167)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 2658798)
Een banneling is hier niet meer welkom en kan dus ook niet langer gebruiken maken van de faciliteiten van dit forum. Dat is zo klaar als een klontje. Wat de privacy-wetgeving hiermee te maken heeft is mij een raadsel, ik zie niet in hoe iemands privacy geschonden wordt in deze. U zal dus andere mogelijkheden moeten zoeken om met deze persoon te communiceren, los van dit forum.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be