![]() |
Wat vind jij nou sexy aan een persoon?
Een eerlijke vraag, wat vind jij nou sexy aan een persoon?
Ik vind intelligentie, humor, een scheutje arrongantie, 'de blik' sexy (en andere dingen:mrgreen: ) |
Uiterlijk of innerlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk bruin tot donker haar (ik bedoel de hoofdharen) |
Het spel van aandacht krijgen en geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen make-up, spuitbusprullen, (nagel)lak deo of parfum, just be you.... maar een beetje ontharen mag wel ;-) ...en een zwak voor ![]() :mrgreen: |
Met ouder worden blijken mijn criteria steeds vager te worden, er zijn ook altijd meer en meer jonger vrouwen :-P ...Een sportieve body, een hoog hakje, wat opgetut....een zonnebril vind ik al sexy staan...houdig en gedrag...teveel om op te noemen...'t moet maar zo schoon niet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
haar snor?:-P |
Citaat:
|
bwah,
sexy, aantrekking, liefde, sex ... da's allemaal ferm overroepen ... 8-) madames, messieurs, faites vos jeux ! ;-) het spel natuurlijk, the game ... dat is the fun ... en dan komen uiterlijkheiden of zelfs innerlijkheden ... pas nadien ... iedereen is wel eens aantrekkelijk op een bepaald moment, zelfs de grootste bitch ... of de braafste duts ... spannend ... |
het kontje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blikken wisselen, even blijven hangen, de glimlach, de glinstering in de ogen, de flirt, betamelijk of niet, de herkenning, en de smile tot achter je ogen wanneer je dan weer doorgaat ... of verwar ik nu weer met poëzie ? :-D pasop, en ondertussen nog het goeie aantal en soor pistolékes en koffiekoeken bestellen hé ;-) |
Citaat:
|
Het gezicht doet alles voor mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be