![]() |
Bombing for friendship
Citaat:
Hoe ironisch! Een vriendschappelijke wedstrijdje bombarderen. Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen? Degene met de minste collateral damage wint? En het is natuurlijk vooral "bombing for business" zoals blijkt uit de expliciete vermelding dat de deelname niets te maken heeft met de mogelijke verkoop van F-16's aan Jordanië. De persverantwoordelijke van het leger is dringend toe aan een cursus communicatie... |
Citaat:
Gewoonweg militaire oefeningen in een competatieve sfeer. Niets verkeerd mee. |
Ik kan me voorstellen dat ze in Iran jaloers gaan toekijken omdat zij niet uitgenodigd werden voor de gemeenschappelijke oefeningen.
|
misschien zou het wel iets kunnen hebben om voortaan oorlogen op deze manier ( voor te spelen ) uit te vechten.
beide partijen moeten dan slechts uit morele overwegingen ( het sparen van eigen burgers ) akkoord gaan de uitslag ook voor geldig te nemen. ok dit is naief, maar denken dat je met elkaar echt plat te gooien iets bereikt is toch nog veel naiever. de vertoning die men hier wenst op te voeren is natuurlijk totaal niet met zoiets te vergelijken en is eerder een provocatie aan de rest van de niet westers gezinde arabische wereld |
als volgende stap zou men dit spel dan zelfs kunnen digitaliseren
wereldleiders kunnen dan via de Playstation hun onderlinge konflicten uitvechten in plaats van er burgers mee lastig te vallen die met dit alles niks te maken hebben give peace a chance |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pas maar op, ik ben heel straf in die strategiespellekes, in Civilisation win ik bekanst altijd...
Ge zult mij dan als werelddictator moeten dulden, ... ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be