Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Gevaarlijke rechtse terrorist overleden: Jerry Falwell, protestantse fundamentalist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89445)

C2C 15 mei 2007 19:41

Gevaarlijke rechtse terrorist overleden: Jerry Falwell, protestantse fundamentalist

Vandaag is op 73 jarige leeftijd een van 's werelds gevaarlijkste extreem-rechtse terroristen overleden. Jerry Falwell, een man die het protestantisme omvormde tot een fundamentalistsche, televangelistische, kapitalistische religie die miljoenen doden op zijn geweten heeft, is niet meer.
Deze diabolische figuur heeft de herverkiezing van oorlogsmisdadiger George W. Bush op zijn geweten, en steunde reeds Nixon in zijn moordpartijen in Vietnam.

Gelukkig dat de hel nog bestaat, want daar lijdt de man nu verschrikkelijke pijnen, de wraak van de miljoenen doden waar hij verantwoordelijkheid voor draagt.

World's most dangerous terrorist dies at 73.

Pat Robertson mag nu snel volgen. De wereld zou er een betere, veiligere en vredevoller plaats door worden.

Graaf van Vlaanderen 15 mei 2007 19:52

Maar waarschijnlijk is er al vervanging:-(

lombas 16 mei 2007 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2662966)
een man die het protestantisme omvormde

Ik voel me aangesproken.

longhorn 17 mei 2007 00:00

Ik vond de persoonlijke vete tussen Falwell en Larry Flynt wel boeiend. Ik denk dat zelfs Larry hem zal missen.

Bhairav 17 mei 2007 06:46

Hij was ook dik.

born2bewild 17 mei 2007 06:51

hij rust in vrede.

Max van Dietschland 17 mei 2007 08:27

Citaat:

Vandaag is op 73 jarige leeftijd een van 's werelds gevaarlijkste extreem-rechtse terroristen overleden. Jerry Falwell, een man die het protestantisme omvormde tot een fundamentalistsche, televangelistische, kapitalistische religie die miljoenen doden op zijn geweten heeft, is niet meer.
Deze diabolische figuur heeft de herverkiezing van oorlogsmisdadiger George W. Bush op zijn geweten, en steunde reeds Nixon in zijn moordpartijen in Vietnam.

Gelukkig dat de hel nog bestaat, want daar lijdt de man nu verschrikkelijke pijnen, de wraak van de miljoenen doden waar hij verantwoordelijkheid voor draagt.

Pat Robertson mag nu snel volgen. De wereld zou er een betere, veiligere en vredevoller plaats door worden.

Inderdaad, het is iemand die de naam van Christus en het Christendom misbruikte om zijn verderfelijk protestante-zionistische agenda uit te voeren.

Ik hoop dat deze misdadiger de gepaste straf van God zal krijgen.

Raven 17 mei 2007 08:29

Dat de man in vrede mag rusten

Apocalyps 17 mei 2007 08:31

Tinkywinky zal waarschijnlijk gelukkig zijn.

Max van Dietschland 17 mei 2007 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2665717)
Dat de man in vrede mag rusten

Ik hoop alvast van niet.

garfield 17 mei 2007 08:45

RIV

Veel sterkte aan zijn vrienden en familie.

Derk de Tweede 17 mei 2007 09:21

Citaat:

Had hij niet diverse buitenechtelijke relaties?

Rene Artois 17 mei 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2665787)
Had hij niet diverse buitenechtelijke relaties?

Verwart u hem niet met Jimmy Swaggart?

Sinistra 17 mei 2007 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 2665722)
Ik hoop alvast van niet.

Jij bent dan ook geen echte Christen.

Sinistra 17 mei 2007 20:06

Citaat:

Ook al was ik het niet altijd eens met Falwell, ik heb tenminste respect voor het feit dat hij een rechtlijnig man was zonder compromissen ten aanzien van wie dan ook. Het feit dat jij iemand de dood toe wenst zegt veel meer over je eigen dan over hem. De missie die Falwell heeft bereikt zal jij nooit begrijpen met die ene hersencel van je.

van Maerlant 17 mei 2007 20:08

Citaat:

1. Een stalinist die in de hel gelooft? :roll:
2. Indien ze bestaat, wees er dan maar zeker van dat uw idool er ook aan het roosteren is.

Sinistra 17 mei 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 2665716)
Inderdaad, het is iemand die de naam van Christus en het Christendom misbruikte om zijn verderfelijk protestante-zionistische agenda uit te voeren.

Ik hoop dat deze misdadiger de gepaste straf van God zal krijgen.

ooh..wat zijn die katholiekjes bang...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pietje 17 mei 2007 20:20

Weer een religieuze zot minder 8-)

kilgore 22 mei 2007 10:54

Falwell is niet mijn soort persoon want een christelijke fundamentalist maar ik weet dat de posting schromelijk overdreven is.Negeren is dus aangewezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be