![]() |
Niet akkoord met de partij
Een vraagje waar ik van plan ben aan wel meerdere kandidaten te vragen.
Tot nu hebt u al veel respect verdient door vrij uitgebreid en vrij degelijk te antwoorden. Zaken waar ik grotendeels mee akkoord ga. Mijn complimenten daarvoor. Maar meer persoonlijk. Met welke zaken die de 'officiele partijstandpunten' zijn gaat u minder akkoord? |
Partijstandpunten
Beste Adrian Healey
vooreerst dank voor je appreciatie. Wat je vraag betreft : ik kan niet zo direct standpunten van sp.a bedenken waar ik het niet mee eens ben. Als het gaat om het democratisch gehalte van sp.a : ik zit zowel in het federale parlement als in de gemeenteraad van Antwerpen, en er wordt in beide fracties heus wel gedebatteerd over bepaalde thema's of standpunten. Intern gediscussieerd, en ook bijgestuurd. Zoals het hoort. Misschien moet je je vraag wat concreter maken, zodat ik gerichter kan antwoorden? Beste groeten Greet |
Mwah, intern gedebatteerd eindigt (zover ik de indruk heb) vaak in een 'wat vindt de meerderheid, vaak met bepaalde consensus richting de minderheid'. Maar ik sta bijvoorbeeld vrij pal achter een bepaalde partij, maar zijn er logischerwijze ook mindere zaken.
De vraag was niet echt concreet bedoeld. Gewoon om e weten of u pal achter het programma stond of mss hier en daar zegt van 'dat zou ik toch anders bekijken' of 'dat had ik liever nog iets socialer gezien'. Echt aan concrete zaken dacht ik niet. :) Is ook niet zo heel belangrijk. Ik probeer gewoon eens te polsen bij verschillende mensen die een (belangrijke) functie hebben binnenin een partij of zij niet zelf ook een beetje kritiek hebben. Wat niet onmogelijk is. |
Standpunt partij
Kritiek kan zeker, en moet trouwens ook kunnen. Maar ik ben nog geen momenten tegen gekomen waarbij ik het moeilijk had met het standpunt van sp.a. En ik kan u garanderen dat het intern debat soms fel kan zijn, het komt er echt wel op aan goede argumenten te hebben om in deze of gene richting te besluiten.
|
Citaat:
(Namen hoeven logischerwijze niet.) Maar dit gaat eigenlijk niet meer over inhoud. Danku voor uw antwoord. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be