Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   We staan allemaal met onze nicknames op Google (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89450)

Derk de Tweede 15 mei 2007 21:11

We staan allemaal met onze nicknames op Google

Zouden de geheime diensten dat napluizen? 8O 8O 8O

Muziek Associatie Spel - Pagina 658 - Politics.be[SIZE=-1]Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 8 mei 2007 om 17:21. Derk de Tweede is offline. Derk de Tweede. Bekijk openbaar profiel ...
forum.politics.be/showthread.php?p=2649969 - 118k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van forum.politics.be ][/SIZE]

Voodoo Child 15 mei 2007 21:13

Crawler Power !

Derk de Tweede 15 mei 2007 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 2663200)
Crawler Power !

Moed ingedronken? - Politics.be[SIZE=-1]Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht ... Forumsessies met politici (2004), Politics.be, Suggesties & Mededelingen, Algemeen ...
forum.politics.be/showthread.php?p=2652048 - 87k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]

Dronkoers 15 mei 2007 21:27

Hmm, ik gebruik deze nick op meerdere fora :-D

lomeanor 15 mei 2007 21:36

Citaat:

Politics.be - Bekijk profiel: lomeanor
Het Politics.be Forum is het grootste nederlandstalig forum in België. Je kan er terecht voor interessante politieke debatten met honderden andere ...
8O

nubian 15 mei 2007 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2663223)

ik heb meerdere nicks;-)

Derk de Tweede 15 mei 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2663223)

Als je met jouw nickname op "afbeeldingen" zoekt, zie ik jou pas verworven pc.

Vorenus 15 mei 2007 21:43

3.720 hits, niet slecht.

Dronkoers 15 mei 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2663252)
Als je met jouw nickname op "afbeeldingen" zoekt, zie ik jou pas verworven pc.

8O

Ze zien dus echt alles! :-D

Dronkoers 15 mei 2007 21:49

ja lap, juist dit moeten ze laten zien:

Citaat:

Low Speed Devils :: Weergeven profielAvatar, Alles over dronkoers. grootste zeveraar ... Zoek naar alle berichten van dronkoers. Woonplaats:, de palmbrouwerij ;). Website:, http://www.palm.be ...
p2.forumforfree.com/lsdteam-profile. html?mode=viewprofile&u=29 - 24k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Derk de Tweede 15 mei 2007 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2663290)
8O

Ze zien dus echt alles! :-D

Vluchten, nu het nog kan...8-)
Straks staat de Geheime dienst voor de deur.

Geachte AIVD, dit is maar een grapje hoor! :roll:

Dronkoers 15 mei 2007 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2663301)
Vluchten, nu het nog kan...8-)
Straks staat de Geheime dienst voor de deur.

Geachte AIVD, dit is maar een grapje hoor! :roll:

Nu ze alles weten, gaan ze gewoon de cafés af eh :?

Zwartengeel 16 mei 2007 06:58

Ik vind zowel mijn nick als mijn echte naam terug.

Anna List 16 mei 2007 08:05

fuck, een of andere wapenfreak is met mijn echte naam weg ...

Zyp 16 mei 2007 09:14

Straks staat er een camionetteke met 'linda's bloemenshop' voor uw deur se...

Derk de Tweede 16 mei 2007 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2663541)
fuck, een of andere wapenfreak is met mijn echte naam weg ...

Die Freunde-Suchmaschine[SIZE=-1]Anna List hat die Schule Maximiliansgymnasium (Gymnasium) bis zum Jahr 1998 ... Ich bin bereits Mitglied bei Stayfriends und möchte Kontakt zu Anna List ...
stayfriends.berlin.de/h/2888252/Bayern/Muenchen/Gymnasium/Maximiliansgymnasium/Anna_List.html - 55k[/SIZE]

8-)

DaBlacky 16 mei 2007 10:06

Ge moet DaBlacky es invoeren bij de afbeeldingen-zoekding. Ik heb nogal een collectie auto's, he 8-)

Derk de Tweede 16 mei 2007 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2663846)
Ge moet DaBlacky es invoeren bij de afbeeldingen-zoekding. Ik heb nogal een collectie auto's, he 8-)

Waaronder dit prachtig exemplaar: :roll:

DaBlacky 16 mei 2007 12:19

blijkbaar gebruik jij een andere google dan ik... :?

Derk de Tweede 16 mei 2007 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2664120)
blijkbaar gebruik jij een andere google dan ik... :?

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.Probeer het volgende:
  • <LI id=instructionsText1>Klik op de knop [IMG]res://shdoclc.dll/refresh.gif[/IMG] Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
    <LI id=instructionsText2>Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
    <LI id=instructionsText3>Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven. <LI id=list4>Kijk of de instellingen van uw Internet-verbinding worden gedetecteerd. U kunt Microsoft Windows zo instellen dat uw netwerk wordt onderzocht en dat de instellingen van uw netwerkverbinding automatisch worden gedetecteerd (als uw netwerkbeheerder deze instelling heeft ingeschakeld).
    1. <LI id=instructionText6>Klik op menu Extra en vervolgens op Internet-opties. <LI id=instructionText7>Klik op tabblad Verbindingen op LAN-instellingen.
    2. Selecteer Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen en klik vervolgens op OK.
    <LI id=instructionsText5>Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd. <LI id=instructionsText4>Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
  • Klik op de knop [IMG]res://shdoclc.dll/back.gif[/IMG]Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be