![]() |
Nieuw Sociaal Contract neemt de armenwensen over.
Het Nieuwe Sociaal Contract van Verhofstadt neemt de armenwensen over.
Lonen onder de 4.OOOE per maand krijgen grotere belastingsvrije som en de kleinste uitkeringen worden verhoogd. Dat zijn de twee eerste punten van het nieuw sociaal contract dat VHS voorstelt. Nu eens kijken wat hij er nu van terecht brengt en in welke mate. 4.OOOE is niet een beetje licht overdreven... |
Alle sprookjes zijn blijkbaar goed om aan de macht proberen te blijven. In plaats van nattigheid te voelen staat het water al tot aan de lippen. Nu enkel nog in de broek sch***n en hij is verzopen.
|
Citaat:
|
Wie gaat er voor de zoveelste keer 200.000 nieuwe jobs bijtoveren. Was dat het verenigd vakbondsfront die dergelijke uitspraak durfde te doen?
|
Yeeey nog onderbetaalde flexibele jobs...
|
Je kan niet én een schitterende sociale zekerheid hebben én héél véél werkzekerheid.
|
Ik ben al blij met en "deftige sociale zekerheid" en in de loop van iemands levensloop een garantie op werkzekerheid.
|
|
Citaat:
Noch de bazen, die exporteren jobs, tegenwoordig... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fucking sad ik ZIE niks verandering en blijf KEI HARD zo werd ik gekneed en gemaakt .
Geen kloten gelijkheid ja . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is te zien wat je ervoor moet doen ( hoeveel uren , zaterdag - zondag en of feestdagen ) en of het netto of brutto is 8O |
Citaat:
:lol: Je hebt er die denken dat ze Napoleon zijn, VHS denkt dat hij Roosevelt is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be