![]() |
Zomerfestivals
Met het huidige weer lijkt hij ondertussen alweer voorbij, maar hij komt er binnenkort echt aan: de zomer! Ideaal moment om even een rondvraag te doen: welke festivals gaat u binnenkort zo allemaal bezoeken?
|
Geen. Ik ben zeer saai wat dat betreft.
|
absoluut Dour!
|
Prolly pukkelpop en break away
|
Bij mij wordt het dit jaar Graspop, Wâldrock en wellicht ook wel (afhankelijk van de affiche) één of andere dag op de Lokerse Feesten.
|
Zeker naar Rock Werchter en waarschijnlijk ook naar Sfinks (Hoewel dat schandalig genoeg zelfs niet in je lijstje staat:boo: )
|
Citaat:
|
Citaat:
:> |
Normaal gezien naar geen enkel, ik heb het echt wel gehad met festivals. Alleen al die massa...
Maar mss toch naar rock zottegem voor Blondie :) |
Mss Graspop als het uitkomt met de examens. De affiche ziet er dit jaar goed uit.
|
De Koningin Elisabethwedstrijd natuurlijk !
En wschl. enkele dagen rondhangen op de Gentse Feesten. De rest van het lawaai is aan mij niet meer besteed. |
Citaat:
|
Sfinx. Zonder twijfel het leukste festival dat er is.
|
Lokerse Feesten en Blue Note tijdens Gentse Feesten. :-)
|
Rock Werchter al zeker. De volle vier dagen.
Pinkpop mss een dagje, al ligt het midden in de blok :( Verder, maanrock, gentse feesten, en nog tal van dagfestivallekes :) Hopelijk wordt het een mooie zomer ZONDER tweede zit :P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_Pop_Festival En al die VPRO's Piknik's en Campussen. |
Gene vette dit jaar: De Lokerse en Graspop...
graspop maar 1 dag omdat ik dan juist met de nacht sta :| |
festivals waarschijnlijk geen, al lijkt de dag met de Queens of the Stone Age in Werchter me wel wat.
en Nine Inch Nails had ik liever in Vorst gezien dan op Pukkelpop dus ik ga er maar op gokken dat ze nadien nog wel eens terugkomen net als QOTSA nu 27 mei wel naar den Biebob voor Talisman (nostalgie...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be