![]() |
Clampdown op illegale tewerkstelling
De EU voorziet eindelijk zware boetesn en zelfs tijdelijke en definitieve sluitingen voor bedrijven die illegale arbeiders tewerkstellen in meestal uiterst precaire en onbeschermde condities.
Een zéér noodzakelijke eerste stap. Pas Daarna kan de aantrekking van de noodzakelijke vreemde arbeid beginnen in "normale" condities... |
Zonder namen te noemen ik wist niet dat ENKELINGEN de veligheid van een land hoger in vaandel nemen dan de jaren ervoor .
Leuk om te merken dat men daadwerkenlijk dan ook meer grote schoonmaak houdt in verscheide regionen waarvoor dank :-) Welke politieke partij stemt u als ik vragen mag ;-) *sommige politici dwingen niet maar krijgen sociale apreciatie . |
Dan moeten we een tijdelijke sluiting eisen van quick hé :lol: ocharme voor al die verslaafde vetzuchtigen :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad uw edel achtbare ik buig mij dan ook gedienstig neder bij uw mooie schriftelijke creaties :) |
Echt een religieus onderwerp...
|
Citaat:
Ja? Clampdown op illegale tewerkstelling ....mag verder ontwikkelen zodat men in betere omstandigheden mag werken . :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be